Alder i forhold.

Min mann er 13 år eldre enn meg. Vi ble i lag når jeg var 17 og han 30. Nå er jeg 25 og han er 38. Personlig har vi aldri hatt et problem med vår aldersforskjell, men det har vært nok av andre mennesker som har hatt sine nedlatende meninger om det :P

6 år forskjell. :) Han er eldst. Har alltid likt litt eldre menn :)

15 år mellom mæ og mannen. har aldri vært noe problem for vår del,men mange andre syns d blir for stor forskjell

Var sammen med en som var 22 år eldre en meg. Husker vi fikk mye komnentarer for det men vi brydde oss kun om hva vi følte for hverandre ikke hva andre mente. Skulle jeg noensinne finne en ny ville jeg helt klart funnet en som var en del eldre.

Ett års alderfoeskjell her. Mannen er elst. Syns ikke alder har noe å si så lenge man trives og har det bra sammen. Men personlig ville jeg hatt problemer med å være sammen en som kunne vært faren min. Vet om ett par hvor det over 20 års aldersforskjell og de har det bra de virker det som så alt går jo:-) det er jo en privatsak og ingenting noen andre har noe med. :-)

Alder har ingenting å si synes jeg.. Her er mannen 7 år eldre:)

Når det begynner å bli en generasjonsforskjell synes jeg det er sært, men uansett så er det ingen andres sak enn de to som faktisk er i forholdet.
Jeg er 2 år og 3 mnd eldre enn sambo, men siden jeg er født i 85 og han i 88 insisterer han på at jeg er 3 år eldre og kaller meg cougar. :p

Jeg kunne ikke vært sammen med en som var betraktelig yngre eller eldre enn meg, men jeg ser ingenting galt i at andre er sammen med mye eldre/yngre (innenfor visse grenser)

Jeg er 2 år eldre enn min samboer :)

Nei alder har ingenting å si, men må være "samme sted i livet". Altså når det er snakk om etablering og barn og sånn. Ville aldri fått barn med en som fremdeles festet hver helg ol

Er nesten to år mellom oss. Han er eldst. Jeg hadde nok personlig hatt litt problemer med stor alderforskjell..

Min stebror er 16 år og er sammen med ei flott jente på 19. De får mange reaksjoner fra fjern og nær. Lurer på om reaksjonene hadde vært de samme om han var eldst?

Har vært ilag i 6år, med 22 år i aldersforskjell. Så nei, alder bryr jeg meg ikke så mye om :)

Synes ikke det er noe uten om det vanlige at en dame på 33 er sammen med en på 27, de er jo begge voksne.

Mannen min er 2 år yngre enn meg, tenker nesten aldri på det, og merker det absolutt ikke.

Mannen er eit år eldre, men eg har tidligare vore i lag med ein som er fire år yngre, og ein som er 13 år eldre. Kjærlighet har ingen alder, spesielt etter at den yngste er over ca 25 år, altså at begge er "voksne".

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi 11 års aldersforskjell. Han er eldst.
Jeg har alltid likt menn noe eldre enn meg.
Vi har det helt supert sammen :)

Her er jeg 33 og han 25, altså 8 år forskjell.
I begynnelsen følte jeg at noen av vennene hans syntes det var litt rart. De sa ikke noe rett ut, men det var noen kommentarer som gikk på det at jeg var så gammel. Jeg fikk noen morsomheter fra min far og et par venner om barnerov, men jeg vet at det ikke var noe vondt ment.
Det gikk vel egentlig over ganske tidlig. De så vel sikkert hvor godt vi har det sammen.
Selv om aldersforskjellen ikke plager meg så hender det at jeg tenker litt på den. F.eks det at når jeg giftet meg så var han 14 år. Og at når jeg lå på sykehuset og fødte min første var den dagen han ble 16 år og fikk mopedlappen.
Vi har det utrolig bra sammen, og som min bestemor sa, det passer jo fint at jeg er eldst siden mannfolkene bruker å dø først. :p

Alder har ingenting å si. Jeg er to år eldre enn min mann. Haddenok aldri klart å være sammen med en som er veldig mye eldre, for min del taper Dr seg med alderen :p

Nei det bryr jeg meg ikke om.. Men er glad for at han er eldst sånn at jeg kan føle meg ung :p

Sambo er et år yngre enn meg. Tenker aldri over at han er yngre.

Back
Topp