Alder? Barn? Mann?

nr12010nr22012

Andre møte med forumet
Hei! Hvor mange år er dere? Noen som har flere barn ?:) Jeg er 21 har to barn på snart 4 og 2.5 år. Er 4+6 uker gravid med nr 3 :)
 
Jeg er 30år. Min kjære er 28år. Vi skulle gifte oss til våren, men nå blir det utsatt litt pga graviditeten. Vi har to barn fra før, de er to og fire.
 
Jeg er 21 år. Samboern er 23 :) Dette blir første barn, så er veldig spente på tiden fremover! Er 5 uker + 4 dager på vei:)
 
Så koselig, da er det nok greit og utsette litt! Vi gifta oss i fjor 20 sept. Hvilken dato har du termin ?:)
 
Jeg er 29, mannen er 33. Vi har to barn på 4 og 6 år. Jeg er 6 uker på vei idag;)
 
Jeg er 25 år, meg og min mann (som er 31) gifter oss i sommer :) første barnet til begge to :) er 6+1 i dag :D
 
Jeg er 30, min mann 28 og vært gift i to år. Har en gutt på 17 mnd og er 4+2 i dag.
 
Både jeg og min samboer er 26 år, og nå venter vi vår førstefødte :) Er i dag 5+2 og tiden går aaaalt for sakte! :D
 
Er 28år, samboer 30år, og vi har to gutter på 5år og 8år. Er 5+0 idag.
 
Jeg er 31, mannen min 34. Dette blir vårt 3 barn, har 2 gutter på 3 og 6 år. Jeg tror jeg er 5+4 i dag, men jeg testet positivt alt for tidlig. Så føles ut som jeg har visst det i en evighet allerede :)
 
Jeg er 28, sambo er 29 :) Jeg har ei datter fra tidligere på 2 år, så dette blit vårt første barn sammen :) Er 5 + 5 i dag
 
Jeg er 34 år, samboeren er 36. Dette blir første barnet for oss begge, så vi er særdeles spente på hva som venter oss :)
 
Eg e 27, mannen blir 32 i januar. VI har vert sammen i 8 år i januar :) Er forlovet, planer om å gifte oss i 2016. Har 2 barn fra før, på 5.5 og 4 :)
 
Jeg er 22 år, samboern er 28 år. Vi har en gutt sammen på 11mnd, og er nå gravid igjen :)
 
Back
Topp