FancyPants
Forumet er livet
ORIGINAL: Essmeralda
fin partyplass, men jeg synes ikke det er noen plass for barn...
Du må jo tenke på et annet sted.. Albena er bittelite og ingen partyplass i det hele tatt.[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
Du må jo tenke på et annet sted.. Albena er bittelite og ingen partyplass i det hele tatt.[;)]
ORIGINAL: snuppah88
jeg føler meg slem som sier så mye stygt om albena.. :/ for det KAN sikkert være en fin plass.. Men da jeg var der så var nesten alle som hadde vært i albena vært dårlig i magen (av de som satt på flyet).. Tuppa mi måtte jo tilogmed få legen til å komme på hotellet, ble aldri frisk fra de bakteriene som tydeligvis var i maten.. Er flamingo all inclusive?
vi var der i august i fjor.. er mafian der og ja, men var visst ett litt stort overhode som bestemte mest..
Må bare fortelle noe.. da vi skulle dra hjem så skulle vi ta taxi til flyplassen.. På hotellet vårt jobba det 2 taxier (alle taxiene i albena har egne hotell eller områder de står på).. så vi som bodde på det hotellet hadde ikke lov å kontakte noen andre taxier for å ta taxi fra hotellet.. men vi måtte ta 2 taxier, og den ene var booka ut.. men vi fikk streng beskjed om å ikke kontakte noen andre taxier, så de sa at sambo måtte ta med seg bagasjen 6 timer før avreise, også skulle taxien komme tilbake og hente oss resten etterpå.. Turen til flyplassen tar 1 time.. Dette sa vi var uaktuelt, så vi kontaktet en annen taxi, maxi taxi.. og da den kom på morgenen så stilte han andre taxisjåføren seg foran bilen da vi skulle kjøre, og han ringte faktisk politiet.. [8D][8D]

ja, det er helt sikkert det beste.. men vi bodde avsides, så var ikke noen bussholdeplassr der [8|] vi kjørte bare, litt ubehagelig var det selvsagt.. taxisjåføren var ei dame, og hun ble skikkelig redd for om hun kom til å miste jobben.. vet jo ikke hvordan det gikk da, for vi dro jo bare..
Dere må få tegna bilde der da, de er råflinke.. her er vårt;
ORIGINAL: Vand
Har vært to ganger i albena, og sist lå vi på flamingo! Det er en veldig rolig og stille plass, men utmerket når det er familieferie man skal ha! Ta en drosje inn til Varna som er på str med trondheim by hvis man vil ha shopping! Varna er en kjempefin by! [:)]
Ellers så kjørte vi til nessebar, men det er noen mil unna (rett ved sunny beach). Dit skal vi neste gang! [:D]
Flamingo var i 2006 ett veldig pent og bra hotell! [:D]
ORIGINAL: Mamma til Sebastian
Jeg og sambo var der i september 2008 på Sungarden Flamingo (samme som du skal på) Vi synes det er veldig fint i Albena, veldig barnevennlig, er selvfølgelig ikke så livlig som flere av de partystedene i Bulgaria, men vi fant da flere hyggelige barer og greier om man ville ta en fest! At det bare er 1 cafe og 2 butikker er helt feil, vi fant mange hyggelige spisesteder og også en god del butikker. Veldig hyggelig liten og familievennlig ferieby.
PS. om dere er interessert i tatovering er det en sjappe der som faktisk er godkjent i Norge, ikke så langt fra hotell Flamingo (like over veien) Billig og veldig bra! Sambo tok tatovering der siste dagen!
ORIGINAL: Rico82
Har det forandret seg så mye i albena altsåHar vært der 5 ganger jeg men det er 8 år siden sist. Da var alt billig og fint. Skulle man ha seg en fest så var det ikke noe problem. Må vel tenke oss om to ganger da til neste år får da var planen å dra dit igjen. Men kanskje nessebar eller golden sands har vært plassen for oss heller da.
ORIGINAL: Reea
Albena er barnefamilieparadis! Jeg var der for 6 år siden sammen med mine foreldre og søsken. Som 16åring på familietur kjedet jeg meg litt, men kan godt tenke meg å dra tilbake med min egen familie! Deilig strand, fint hotell og god mat! Det var en restaurant vi var ofte på. Dansende servitører, god stemning og den beste maten![:)] Shopping i Varna var også helt topp! God tur [:D]
ORIGINAL: GUEST
Har vert der og bodd på det hotellet. Synst det var et fint hotell og plassen var heilt grei [:)] Kjekk plass for barn iallefall