Akutt utålmodig :p

Snurkus

Glad i forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Har fått gjort unna en eksamen nå, og har ca to uker til neste eksamen. Så fort jeg ble ferdig med første eksamen ble jeg akutt utålmodig! Jeg som har hatt sååå god tid! Føler at hun gjerne kan komme i intervallene mellom disse to eksamenene nå :p

Trasker rundt og håper på at noe skal skje snart, er 39+1. Har dere tips og triks for å bedre modningen?
Har egentlig ikke troa på at det skjer i nærmeste framtid desverre, men lov å leve i håpet :p

Ikke at det har hjulpet meg, men å stimulere brystvortene frigjør oxcytosin (som stimulerer livmoren til å trekke seg sammen) og væsken rundt spermiene inneholder prostaglandiner (det samme som modningspiller). Det kan gi maserier men det kan også hjelpe dersom du er klar. Hvis du har hatt mye kynnere så kan det være det som skal til. Ellers vil jeg fraråde det å stresse da det virker helt motsatt.

Jeg er en ganske stress fri person generelt :p
Har hatt merkbare kynnere siden uke 16, så det er nok av de, men er bare de samme greiene liksom. Ikke noe sterkere eller vondere.. Er vel det som bidrar til modning? Eller har jeg misforstått og "vanlige" kynnere også bidrar?
Sengevalsen må nok prøves, om jeg får med herremannen på det;)
Er vel noe oxytocin ved orgasme også, sa da blir det to fluer i en smekk da :) for de som liker sånt ;) hoho

Jeg er en ganske stress fri person generelt :p
Har hatt merkbare kynnere siden uke 16, så det er nok av de, men er bare de samme greiene liksom. Ikke noe sterkere eller vondere.. Er vel det som bidrar til modning? Eller har jeg misforstått og "vanlige" kynnere også bidrar?
Sengevalsen må nok prøves, om jeg får med herremannen på det;)
Er vel noe oxytocin ved orgasme også, sa da blir det to fluer i en smekk da :) for de som liker sånt ;) hoho

Kynnere kan bidra til modning, men trenger ikke. Jeg hadde mye forrige svangerskap og var totalt umoden selv til termin. Denne gangen har jeg og hatt mye og det har vært litt effekt i dem. Det er uansett livmoren som trener seg og alle monner drar. Lykke til i sengehalmen i alle fall ;)

Back
Topp