Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel der melka skal strømme ut kanskje? heheIiik!! Fikk plutselig en merkelig klumpete følelse i området rundt den ene brystvorten. Tar en kikk på den og da ser den helt hullete ut!!! Skal det være slik? Såg på den andre og da begynte det samme på den også!! Æsj!!
Ja, på en måte ?Svampete utseende liksom?
Ja. Kom så plutselig liksomMener du på det brune rundt brystvorten? Jeg har vertfall hatt klumper der i de andre svangerskapene.
Helt normaltJa. Kom så plutselig liksom
Rundt er montgomerys kjertler, fikk det i uke 6 jeg tror jegJa. Kom så plutselig liksom
Ok. Godt å høre det er normaltRundt er montgomerys kjertler, fikk det i uke 6 jeg tror jeg![]()
Tror ikke den skal ut rundt brystvorten, men I brystvortenDet er vel der melka skal strømme ut kanskje? hehe
Åja er det rundt? hahahaha.. trodde det var inni jegTror ikke den skal ut rundt brystvorten, men I brystvorten![]()
Brystvorten, den delen som stikker ut, er og blitt svampete til det formåletTror ikke den skal ut rundt brystvorten, men I brystvorten![]()
Ja det er den nok, men får ikke håpe det kommer melk ut av stampen, da kan det bli våttBrystvorten, den delen som stikker ut, er og blitt svampete til det formålet![]()