Akupunktur

Malle86

Betatt av forumet
Jeg mistenker at det har klikket litt for meg etter at jeg startet med å prøve å få barn. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av eller begeistret for alternative behandlinger, men nå har jeg altså bestilt time til akupunktur med fokus på mensen og eggløsning. Jeg skylder på dette forumet.

Er det noen som har prøvd det før? Med eller uten hell?

Som tilleggsinformasjon så går jeg nå på provera for å sette i gang mensen, og har fått letrozol. Har ikke PCOS/PCO så de sliter med å finne årsaken til at syklusen min er rar.
 
Jeg mistenker at det har klikket litt for meg etter at jeg startet med å prøve å få barn. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av eller begeistret for alternative behandlinger, men nå har jeg altså bestilt time til akupunktur med fokus på mensen og eggløsning. Jeg skylder på dette forumet.

Er det noen som har prøvd det før? Med eller uten hell?

Som tilleggsinformasjon så går jeg nå på provera for å sette i gang mensen, og har fått letrozol. Har ikke PCOS/PCO så de sliter med å finne årsaken til at syklusen min er rar.
Jeg har prøvd det en syklus uten hell men har ei venninne som har prøvd det og ble gravid :)
Lykke til!!
 
Jeg mistenker at det har klikket litt for meg etter at jeg startet med å prøve å få barn. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av eller begeistret for alternative behandlinger, men nå har jeg altså bestilt time til akupunktur med fokus på mensen og eggløsning. Jeg skylder på dette forumet.

Er det noen som har prøvd det før? Med eller uten hell?

Som tilleggsinformasjon så går jeg nå på provera for å sette i gang mensen, og har fått letrozol. Har ikke PCOS/PCO så de sliter med å finne årsaken til at syklusen min er rar.

Hehe, samme her. Nå skal alt prøves ut :p Må man til en akupunktør som spesialiserer seg på fertilitet?

Jeg tenker at det ikke er noe galt i å prøve alternativ medisin og helsekost så lenge det ikke er skadelig. Hvis det får meg til å roe ned nervene og stresset rundy prøvingen, så har det allerede funket mener nå jeg ;)
 
Hehe, samme her. Nå skal alt prøves ut :p Må man til en akupunktør som spesialiserer seg på fertilitet?

Jeg tenker at det ikke er noe galt i å prøve alternativ medisin og helsekost så lenge det ikke er skadelig. Hvis det får meg til å roe ned nervene og stresset rundy prøvingen, så har det allerede funket mener nå jeg ;)

Jeg skal til en fysioterapeut som også driver med akupunktur. Det er direkte knyttet til fertilitet. Jeg bare søkte opp hva som fantes her jeg bor. Hvis du bor i nærheten av Moss, så søk opp "det gule huset". Har ikke vært der enda, men det er dit jeg skal.

Det er helt sant. Jeg er ute etter alt som kan roe meg ned, og fjerne stresset jeg sitter med. Så om det hjelper så er det jo bare fint.
 
Jeg hadde 3 SA ila ett år, og rett før jeg ble gravid med jenta jeg har i dag, tok jeg gravidakupunktur:woot: om graviditeten hadde gått til målstreken uansett, er vanskelig å vite, men det kan hvertfall ikke skade å prøve alt:p
 
Back
Topp