Akupunktur

Hadde du en fin og god fødsel da? :) Selv om det ble overtid.
Jeg ble satt igang da, og hadde en intens og rask fødsel. 4 timer fra første vonde rie til han var født. Det hadde vel mer med hormonene jeg fikk enn akkupunkturen tror jeg.

Spennende! :-)
Aldri gjort det selv, men hatt fine, naturlige fødsler som har startet av seg selv likevel.

Du får si fra hvordan det var! :-)
Og, 32 uker allerede! Nå nærmer du deg! :-)

Spennende! :)
Aldri gjort det selv, men hatt fine, naturlige fødsler som har startet av seg selv likevel.

Du får si fra hvordan det var! :)
Og, 32 uker allerede! Nå nærmer du deg! :)
Skal si fra! :)
Det begynner og nærme seg nå ja.. Kjennes på både kropp og psyke :P Hjelp, så spennende! :)

Hva gjør akupunkturem?
Setter nåler/stimulerer på ulike punkter. Punktene varierer etter hva man skal behandle/oppnå :) Regner med det er litt ulik plassering og/eller intensitet på fødselforberedende og modning. Han jeg snakket med sa at de også kunne sette nåler for svangerskaps plager f.eks bekkenet.

Da var jeg hjemme igjen! :)

Behandleren var en litt eldre mann med et usedvanlig godt humør og en trygg utstråling.
Han hadde lang erfaring med den slags akupunktur.
Han fortalte noen historier og spurte meg ut om svangerskapet.

Fikk satt nåler på ulike punkter på leggene, og en midt på hodet. Syntes faktisk det var litt vondt når han satte inn nålene, men følte umiddelbart at det skjedde noe i kroppen. Jeg lå der i 25 min men det kjentes ut som 1 min. Ble så avslappet og rolig i hele kroppen. Det var merkelig.. Var faktisk støl i bekkenet etterpå, og føler fortsatt en sånn merkelig ro i kroppen, nesten som at jeg skulle tatt beroligende medisin.
Er ganske forbauset over virkningen. Men dette er absolutt noe for meg! :)

Fornøyd.. Og ja, overrasket :P

Da var jeg hjemme igjen! :)

Behandleren var en litt eldre mann med et usedvanlig godt humør og en trygg utstråling.
Han hadde lang erfaring med den slags akupunktur.
Han fortalte noen historier og spurte meg ut om svangerskapet.

Fikk satt nåler på ulike punkter på leggene, og en midt på hodet. Syntes faktisk det var litt vondt når han satte inn nålene, men følte umiddelbart at det skjedde noe i kroppen. Jeg lå der i 25 min men det kjentes ut som 1 min. Ble så avslappet og rolig i hele kroppen. Det var merkelig.. Var faktisk støl i bekkenet etterpå, og føler fortsatt en sånn merkelig ro i kroppen, nesten som at jeg skulle tatt beroligende medisin.
Er ganske forbauset over virkningen. Men dette er absolutt noe for meg! :)

Fornøyd.. Og ja, overrasket :P

oioi! hadde tenkt å prøve men ombestemte meg.. nå SKAL jeg prøve; ) så da er det bare å håpe det har samme virkning på meg :)

Har hatt akupunktur i dag,og masse masse murringer nå :) Jeg tror dette fungerer!

Back
Topp