Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg og men tenkte jeg skulle gjøre det litt nærmere termin ... ? Hvor langt er du på vei?I morgen har jeg min første time med fødselsforberedende akupunktur!
Spent og gleder meg
32 uker. Begynner ikke med modningsakupunktur før senere, men dette er bare fødselsforberedende, det var visst fint og begynne med i denne uken (uke 33)Skal jeg og men tenkte jeg skulle gjøre det litt nærmere termin ... ? Hvor langt er du på vei?
Jeg har brukt akupunktur til andre formål, og syntes det hadde effekt ihvertfall. Er glad i sånne alternative metoderEr det noen som har erfaring med dette? Jeg vurderer dette selv etterhvert, men jordmor sa jeg burde vente til babyen ville ut av seg selv.. (Har termin 21.mars)
http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Forberedende-akupunktur-til-fodsel/Hva går fødselsforberende akupunktur ut på? Og hvor går du for å ta det? Jeg har bare hørt om modningsakupunktur.
Er det dyrt?http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Forberedende-akupunktur-til-fodsel/
Jeg ringte til en klinikk som er kjent for og være god på dette i nærheten av her jeg bor .
Søkte på nettet for og finne info om de.
Jeg spurte ikke om pris. Men har forstått at det er en pris for første time også lavere pris for timene etter.Er det dyrt?
Okei ikke så ille daJeg spurte ikke om pris. Men har forstått at det er en pris for første time også lavere pris for timene etter.
Rundt 3-400,- tror jeg.
Må si hvordan det var da, når du har vært der Sa til jordmor at akupunktur er noe jeg kunne tenkt meg å bruke under fødselen.I morgen har jeg min første time med fødselsforberedende akupunktur!
Spent og gleder meg
Ja skal oppdatereMå si hvordan det var da, når du har vært der Sa til jordmor at akupunktur er noe jeg kunne tenkt meg å bruke under fødselen.
Hadde du en fin og god fødsel da? Selv om det ble overtid.Fikk modningsakkupunktur og fødselsforberedende akkupunktur med første og jeg synest det var så sykt deilig -i ettertid altså! Husker jeg måtte bare rett hjem og sove fordi jeg ble så avslappa i hele kroppen! Det var sånn deilig følelse! Men jeg gikk ei uke overtid så fikk ikke føde før termin pga akkupunkturen da. Men verdt det mtp roen en får i kroppen. Fikk også nåler for alle svangerskapsplagene jeg hadde