Akupunktur

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
I morgen har jeg min første time med fødselsforberedende akupunktur!

Spent og gleder meg :)

Oioi.. spennende!

Er det noen som har erfaring med dette? Jeg vurderer dette selv etterhvert, men jordmor sa jeg burde vente til babyen ville ut av seg selv.. (Har termin 21.mars)

Skal jeg og men tenkte jeg skulle gjøre det litt nærmere termin ... ? Hvor langt er du på vei?
32 uker. Begynner ikke med modningsakupunktur før senere, men dette er bare fødselsforberedende, det var visst fint og begynne med i denne uken (uke 33)

Er det noen som har erfaring med dette? Jeg vurderer dette selv etterhvert, men jordmor sa jeg burde vente til babyen ville ut av seg selv.. (Har termin 21.mars)
Jeg har brukt akupunktur til andre formål, og syntes det hadde effekt ihvertfall. Er glad i sånne alternative metoder :P

Jeg har hatt fødselsforberende akupunktur med begge mine :-D Jeg hadde fine fødsler uten annen smertelindring enn nåler og synes det har vært perfekt for meg! Vet jo ikke effekten, men vil ikke la være nå pga tidligere erfaringer ;-)

Hva går fødselsforberende akupunktur ut på? Og hvor går du for å ta det? Jeg har bare hørt om modningsakupunktur.

Jeg spurte ikke om pris. Men har forstått at det er en pris for første time også lavere pris for timene etter.
Rundt 3-400,- tror jeg.

I morgen har jeg min første time med fødselsforberedende akupunktur!

Spent og gleder meg :)
Må si hvordan det var da, når du har vært der :) Sa til jordmor at akupunktur er noe jeg kunne tenkt meg å bruke under fødselen.

Spennende!:)

Finnes ingen i nærheten som driver akupunktur her. Så er ikke et alternativ for meg. Vet at det er ei som er fysioterapaut som driv med akupunktur, men i slike tilfeller vil jeg til en som er utdannet akupunktør.

Vet hun setter slike modningsnåler.

Fikk modningsakkupunktur og fødselsforberedende akkupunktur med første og jeg synest det var så sykt deilig -i ettertid altså! Husker jeg måtte bare rett hjem og sove fordi jeg ble så avslappa i hele kroppen! Det var sånn deilig følelse! Men jeg gikk ei uke overtid så fikk ikke føde før termin pga akkupunkturen da. Men verdt det mtp roen en får i kroppen. Fikk også nåler for alle svangerskapsplagene jeg hadde :)

Fikk modningsakkupunktur og fødselsforberedende akkupunktur med første og jeg synest det var så sykt deilig -i ettertid altså! Husker jeg måtte bare rett hjem og sove fordi jeg ble så avslappa i hele kroppen! Det var sånn deilig følelse! Men jeg gikk ei uke overtid så fikk ikke føde før termin pga akkupunkturen da. Men verdt det mtp roen en får i kroppen. Fikk også nåler for alle svangerskapsplagene jeg hadde :)
Hadde du en fin og god fødsel da? :) Selv om det ble overtid.

Er det vanlig å få før tiden/på termin ved slik akupunktur? Eller er det kun for å få en "lettere" og raskere fødsel?

Back
Topp