Noen som har prøvd modningsakupunktur? Verdt pengene? 
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk med begge de to andre. Og bestilte meg time i dag. Hadde good effekt begge gangene. Anbefaler dog ikke å bli satt igang med akupunktur! Jeg ble det med første, og fikk en utrolig slitsom fødsel fordi kroppen ikke var klar.
Fikk modningsakupunktur 1 gang i uken i 3 eller 4 uker før hun prøvde å sette meg igang med å sette nåler hver dag i 4 eller 5 dager. Det funka jo, men gikk ikke bra :/Fikk du modningsakupunktur før de satte i gang med akupunktur for å starte fødselen da?
Jeg skal ha nr.2 og håper på en litt "enklere" fødsel denne gang siden jeg ble satt i gang på sykehuset sist og det ble rimelig intenst. Så hvis jeg ikke har født til termin kunne hun som tar akupunktur på meg sette nåler for å få i gang fødselen.
Fikk modningsakupunktur 1 gang i uken i 3 eller 4 uker før hun prøvde å sette meg igang med å sette nåler hver dag i 4 eller 5 dager. Det funka jo, men gikk ikke bra :/
Med nr.2 fikk jeg modningsakupunktur 1 gang i uka 2 ganger, tirsdag, tirsdag og tirsdagen etter var fødsel igang. Var hos akupunktøren med rier den dagen, for å få regelmessige rier som gjorde nytte for seg. Fødte 4 timer etter jeg gikk ut døra hennes![]()
Nr.2 er noe heeelt annet enn nr.1! Gled deg!![]()
Jeg hadde 2-3 min mellom riene som varte i 60-90 sek i 24.5 time, vakumforløsning og totalruptur på første. Nr.2 tom 10 timer fra første rie som ikke var såå vonde, tok 1.5 time fra vi kom på sykehuset til hun var ute. Revnet grad 1 bareOkJeg blir jo litt skeptisk hvis det kan bli like ille som å bli satt i gang på vanlig måte. Men jeg tror jeg tar sjansen på å prøve. Får håpe d stemmer at d kan bli en "lettere" fødsel med nr.2
![]()