LilleDiamant
Flørter med forumet
Ingen?Det lurte jeg på og. Har ikke alltid mulighet til å ha den på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen?Det lurte jeg på og. Har ikke alltid mulighet til å ha den på armen.
Hvor finner du stoppeklokke?Jeg har fitbit charge hr! Elsker den. Og at det er både klokke, dato og stoppeklokke på den er superkjekt for meg![]()
Om jeg holder knappen på siden av miniskjermen inne til der vibrerer, starter stoppeklokka. Når jeg holder den inne igjen, stopper dennig da får jeg opp gjennomsnittlig puls, antall skritt, ant km, ant trapper jeg har hatt i den perioden jeg har hatt den på (f.eks under tur)Hvor finner du stoppeklokke?synes charge er kjekk, men det viktigste er jo appen/menyen som er på mobil/pc/nettbrett
![]()
Stilig, takkOm jeg holder knappen på siden av miniskjermen inne til der vibrerer, starter stoppeklokka. Når jeg holder den inne igjen, stopper dennig da får jeg opp gjennomsnittlig puls, antall skritt, ant km, ant trapper jeg har hatt i den perioden jeg har hatt den på (f.eks under tur)![]()
Ingen?![]()
Det lurte jeg på og. Har ikke alltid mulighet til å ha den på armen.
Blir ikke logget i appen (men når du sier det hadde det vært smart!) Men må leses av der og da. Har ikke funnet det i appen iallefall.Stilig, takkblir det logget på appen og, eller må du se resultat der og da?
![]()
Tusen takkGoogla det og det går ikke. Målingene vil bli ukorrekte. Legger ved link det fitbit svarte på det spørsmålet på facebookhttps://m.facebook.com/FitbitNorge/posts/388138381386917
Det er det. Om du veiver mye med armene kan det telle som steg. Det samme kan skje om du bare setter deg ned. Snodig. Men de bruker et gjennomsnitt når du går, og går du med lange skritt så kan du nok få fler skritt enn du selv teller.Endte med å kjøpe flex, men er en ting jeg lurer på. Hvordan teller den egentlig skrittene man går?
Jeg telte at jeg gikk 30 skritt i stad, mens armbåndet viser dobbelt så mye. Virker litt unøyaktig?