Aktivitetsarmbånd - fitbit flex

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Ja veldig fornøyd. Har hatt Polar Loop og. Er mer fornøyd med fitbit

Har fitbit hr charge og liker veldig godt den :)

Jeg har fitbit charge, og ville nok heller gått for den. Jeg leste om begge, og Charge ertattet fitbit Force, som igjen var hakket bedre enn Flex. Du kan få Charge HR også, da har du pulsmåling i tillegg, men den er ikke så nøyaktig, så jeg valgte å ikke bry meg om det. Jeg har hatt min Charge siden august, og er storfornøyd. Batteriet har en levetid på en ukes tid, og den lader på ca en time. Jeg anbefaler virkelig Charge :-)

Jeg har fitbit charge hr! Elsker den. Og at det er både klokke, dato og stoppeklokke på den er superkjekt for meg :)

Charge hr er jo dobbelt så dyr som flex, men dere mener det er verdt det? Vet ikke helt hva forskjellen på de to er jeg, utenom at den måler puls?

Charge hr er jo dobbelt så dyr som flex, men dere mener det er verdt det? Vet ikke helt hva forskjellen på de to er jeg, utenom at den måler puls?

Les litt om dem, og spør i butikken. Trenger du ikke pulsmåling så gå for Flex eller Charge (ikke charge hr). Du sparer ca 300 kr på å gå for Charge foran Charge hr. Det kommer jo an på hva du vil legge vekt på, og det er det jo du som vet best :-)

Back
Topp