Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åpen barnehage var gøy for lillemann, aldri hatt så mye eker å svømme i!Ingen akkurat, men var på babysang og tenkte å prøve åpen barnehage neste uke [emoji4]
Så bra dere har god erfaring med åpen barnehage [emoji4] Får ikke barnehageplass før til høsten regner jeg med, så må finne på litt på dagtid mens søsknene er på skole/barnehage [emoji5] Han begynner å kjede seg litt hjemme med meg når ingen av søsknene er hjemme [emoji23]Åpen barnehage var gøy for lillemann, aldri hatt så mye eker å svømme i!
Lile man kjeder seg litt heer hjemme, men er ennå for kaldt å være ute for lenge med hestene, så da ble åpenbarnehage greia;P så er det fin aktivitet for bestemor så jeg for noen timer fri på dagtid til å rydde og vaske osv;P så vi deler opp dagene mellom oss;PSå bra dere har god erfaring med åpen barnehage [emoji4] Får ikke barnehageplass før til høsten regner jeg med, så må finne på litt på dagtid mens søsknene er på skole/barnehage [emoji5] Han begynner å kjede seg litt hjemme med meg når ingen av søsknene er hjemme [emoji23]
De to sang dagene krasjer med åpen barnehage her, men lille mann elsker alt av sang og dans;PHer går snuppa i bhg 4 dager i uka, så dagene blir fylt opp der. Har veldig lyst til å være med på "små trolltrall, for hu elska babysang, men det krasjer med kveldsmat og legging![]()
De to sang dagene krasjer med åpen barnehage her, men lille mann elsker alt av sang og dans;P