Aktiviteter

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hvilken Aktiviteter er barna deres med på?
 
Lille mann er på åpenbarnhage to ganger i uken og sanggruppe for barn to ganger i mnd, Så har vi hatt babysvømming til nå en gang i uken, men vi fant oss ikke til rette på den nye plassen og skal prøve å finne et nytt sted til etter sommern.
 
Ingen akkurat, men var på babysang og tenkte å prøve åpen barnehage neste uke [emoji4]
 
Åpen barnehage var gøy for lillemann, aldri hatt så mye eker å svømme i!
Så bra dere har god erfaring med åpen barnehage [emoji4] Får ikke barnehageplass før til høsten regner jeg med, så må finne på litt på dagtid mens søsknene er på skole/barnehage [emoji5] Han begynner å kjede seg litt hjemme med meg når ingen av søsknene er hjemme [emoji23]
 
Så bra dere har god erfaring med åpen barnehage [emoji4] Får ikke barnehageplass før til høsten regner jeg med, så må finne på litt på dagtid mens søsknene er på skole/barnehage [emoji5] Han begynner å kjede seg litt hjemme med meg når ingen av søsknene er hjemme [emoji23]
Lile man kjeder seg litt heer hjemme, men er ennå for kaldt å være ute for lenge med hestene, så da ble åpenbarnehage greia;P så er det fin aktivitet for bestemor så jeg for noen timer fri på dagtid til å rydde og vaske osv;P så vi deler opp dagene mellom oss;P
 
Her går snuppa i bhg 4 dager i uka, så dagene blir fylt opp der. Har veldig lyst til å være med på "små trolltrall, for hu elska babysang, men det krasjer med kveldsmat og legging:(
 
Her går snuppa i bhg 4 dager i uka, så dagene blir fylt opp der. Har veldig lyst til å være med på "små trolltrall, for hu elska babysang, men det krasjer med kveldsmat og legging:(
De to sang dagene krasjer med åpen barnehage her, men lille mann elsker alt av sang og dans;P
 
Her er det barnehage på fulltid. På fritid hender det vi tar henne med på bassenget (finnes ikke tilbud her jeg bor, hverken babysvømminh eller babysang eller noe på ettermiddagstid).
 
Hun går i bhg , har vært i bassenget og det elsket hun, men så ble hun forkjølet og det ble bare den gangen, har vært på lekeland og det var kjempe gøy. Når hun går i bhg, så vil vil jeg helst være hjem med henne på kveldene:)
 
Ikke mye. Både mannen og jeg jobber, så lillesøster har diverse barnepasss[emoji6] Mamma, svigermor og dagpappa. Men vet at både mamma og dagpappaen tar henne med i åpen barnehage, så da blir det litt som skjer[emoji4]
 
Skulle egentlig ta henne med på kor.. men hun er trøtt så tidlig så vi venter med det til høsten. Hun er i bhg så hun har nok som skjer :)
 
Ingenting.
 
Vi er enten utenfor å leker på lekeplassen, på besøk, får besøk, eller leker hjemme med klosser, leser bøker og danser osv. Vi har på babysvømming i høst, det var veldig gøy :) ingen BHG foreløpig :)
 
Barnehage fem dager i uka. Ellers ingenting. Men i permisjonstida gikk vi både på svømming og babysang :)
 
Back
Topp