hvor aktiv skal egentlig babyen i magen være? jeg føler det er full fest inni der hele dagen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her. Som idag har jeg ikke kjent et eneste spark, før nå for 5 min sidenHer er det veldig varierende. Noen dager er det full fest, mens andre dager er det litt roligere.
Har ikke funnet mønsteret enda, med storebror var det ganske tydelig mønster fra starten av.
Har mye samme tankene. Lurer på om det hadde vært slitsomt å ikke ha den forran siden det er så utrolig mye liv inni der [emoji16]Jeg har morkaken i front, så jeg ble forberedt på at jeg ikke kom til å kjenne så mye før i uke 24-25. Det har vært ganske feil, hun har vært kjempeaktiv i flere uker, og jeg lurer bare på hvordan det hadde vært om morkaken ikke hadde vært i front. Hun er mest aktiv om kveldene, men kan kjenne henne ellers også
.
Haha, så weird.Kjenner mye tydelige spark nå, men kun på høyre siden og oppover. Når jeg får kynnere er høyresiden helt stiv og stor, venstresiden gir ikke tegn til å være gravid![]()
Om de er aktive når de kommer ut er en ting, men jeg er nesten litt bekymret for om han her er like turbo når han blir større og sterkere inni magen.. da tror jeg kanskje det ryker et ribben eller toFull rulle hele dagen, så klarer ikke finne noe rytme! [emoji13] men blir vell det etter hvert. Håper nesten han ikke er like aktiv når han kommer ut for her er de en liten turner som må bo [emoji23]
Oi.. det har jeg ikke tenkt på! Åneeei[emoji21] haha, ja da ryker det kanskje noen ribbein her også!Om de er aktive når de kommer ut er en ting, men jeg er nesten litt bekymret for om han her er like turbo når han blir større og sterkere inni magen.. da tror jeg kanskje det ryker et ribben eller to![]()
Er veldig gøy å se på magen når han holder på da, magen buler ut her og der