Aktiv gravid

Smule3

Betatt av forumet
Kjenner selv at dørstokkmila er uutholdelig lang om dagen, iallefall når man er litt ekstra sliten og trøtt. Kanskje kan vi sammen motivere hverandre til å være aktive gjennom graviditeten?
Kom også gjerne med sunne forslag til måltider, snacks ol. :)

Skryt av deg selv og andre, vi er super snasne;) Yeeey!!

Super tråd! :-)
Skryter av at jeg gikk til butikken idag, handlet grønnsaker, frukt og bær og gikk hjem. På vei hjem er det en laang og BRATT oppover bakke og turen til og fra butikken tar ca 30min tur/retur, så fornøyd med dagens innsats :-D

Jeg har kjøpt meg ny pulsklokke i dag, med innebygd aktivitetsmåler <3 Velter meg ikke i lørdagsgodt og valgte farrisbris istedenfor brus til maten;) I morgen har jeg avtalt sykkeltur med mamma og datteren:)

Jeg får ikke trene og skal holde meg mest mulig i ro, MEN jeg har vært flink til å gå lange turer! Alt fra 30 min til 2 timer nesten hver dag. Idag har jeg vært vertinne for snuppas bursdagskalas med 15 barn, så aktiviteten har vært høy idag og ;D

Jeg får ikke trene og skal holde meg mest mulig i ro, MEN jeg har vært flink til å gå lange turer! Alt fra 30 min til 2 timer nesten hver dag. Idag har jeg vært vertinne for snuppas bursdagskalas med 15 barn, så aktiviteten har vært høy idag og ;D

Synes du er veldig flink jeg altså. Og bursdagsfeiringer....gøy, men puh..greit når det er overstått;)

Perfekt tråd
Prøver å trene 3/4 ganger i uken pluss turer, men merker at jeg er utrolig sliten om dagen!!

Men våren/sommeren kommer snart og da er det alltids lettere å trimme litt ute

Vært flink denne uken og trent både tors og lør. Ble veldig støl tenker jeg skal fortsette slik, men ikke pushe for mye. Dropper løping. Venter på at bekkenet skal slå seg vrangt. Kanskje tøy og bøybtimer og pilates kan være bra mot det? Føler vondt en rumpeballe og i går fikk jeg velkjente stikk nedover.

Jeg må få skrøyte av meg selv!! I går var første gang på nesten FEM uker at jeg var i sikkelig aktivitet! (Har gått turer i barnehagen og litt sånt da hele tiden!) men igår gikk jeg og ei venninne tur i to timer å vi kjørte oss sikkelig! I tillegg har jeg som har blitt det matmonsteret vært kjempe flink hele tiden å bare spist grønt, frukt og bær utenom faste måltider :D - nå må jeg bare fortsette å være i aktivitet! Er ikke så ille når man først kommer jeg over dørstokken! Avtal noe med ei venninne eller noe - mye lettere da!

Vært på årets første sykkeltur. Ble bare en liten tur på ca 7km, men var veldig godt:)

Jeg er vell litt over gjennomsnittlig aktiv tror jeg.. går fort opp i 3
25-30 tusen skritt om dagen. Og rir nange hester. Men sliter litt med motivasjonen fortiden. Så håper det kommer seg snart så dagene føles lettere igjen ☺

I dag skinner sola, så tenkte å gå en tur nå.. Men jeg er så kvalm :( får prøve å spise litt, så kanskje det blir bedre når jeg får litt frisk luft :)

Så bra tråd! Har vært lite aktiv de siste dagene pga. kvalme og oppkast. Men jeg har en fysisk tung jobb og er hjemme på dagtid med en på tre, så det blir vel noen kalorier der alikevel? :) Ellers er jeg veldig glad i frukt og grønnsaker :gen014

Har en ganske aktiv jobb, og jeg har to hester, så vil tro jeg dekker inn aktivitetsbehovet :-P eller begynner trettheten å melde seg her, så enkelte dager blir ikke like aktive som jeg ønsker

Back
Topp