Aktiv bebis

Lillapyret <3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
De siste dagarna er lille bebis VELDIG aktiv. I stort sett hele dagen.
Ellers har jeg mest fölt spark morgen og kveld vid läggdags.
Nå er de full fart mestadels av dagen.
Uke 37+4 idag.
Flere som har ekstra aktive magar i det siste? :-)

De siste dagarna er lille bebis VELDIG aktiv. I stort sett hele dagen.
Ellers har jeg mest fölt spark morgen og kveld vid läggdags.
Nå er de full fart mestadels av dagen.
Uke 37+4 idag.
Flere som har ekstra aktive magar i det siste? :-)

Er 37+5 og har merket mye mer aktivitet i det siste. Spesielt i dag, jeg har også begynt å kjenne det jeg regner med er kynnere, som jeg ikke har hatt før.

Idag har det vært full rulle og er det fortsatt :) masse kynnere, kvalm og murrer, så håperhåperhååååper hun har lyst til å komme ut snart! Lengter så fælt <3

Unormalt at han ikle er så aktiv her? Ble litt nervøs nå.. Klarer liksom ikke følge med om det er no mønster hver dag..

Unormalt at han ikle er så aktiv her? Ble litt nervøs nå.. Klarer liksom ikke følge med om det er no mønster hver dag..

soørs vel litt hvor aktiv han har vært tidligere.. her har han vært kjempeaktiv hele vegen, men ikke noe fast møster nå - som han hadde tidligere :)

kan jo være din har flyttet seg så du ikke kjenner bevegelsene like godt også! men liv hver dag deet skal du kjenne :)

soørs vel litt hvor aktiv han har vært tidligere.. her har han vært kjempeaktiv hele vegen, men ikke noe fast møster nå - som han hadde tidligere :)

kan jo være din har flyttet seg så du ikke kjenner bevegelsene like godt også! men liv hver dag deet skal du kjenne :)
Kjenner liv hver dag så derfor har jeg ikke vært bekymret eller tenkt no på det..

Aktiv baby, men mest aktiv på kveld/natt/ morgen. Altså når jeg selv er rolig.

Dette mønsteret har han hatt lenge nå. :-)
Er uke 34.

For de fleste av oss er det jo mye trangere i magen nå og da kjenner man nok også bevegelsene mye bedre enn før! Selv de små man kanskje ikke merket før ;)

Her har lille klikket helt siste uken :o

Min er ganske rolig, sa det på siste kontroll og ble satt på registrering. Da var han helt propell og målinger var ikke enkle å få til. Det virker nesten som om han er roligst når jeg er hjemme :) ... og holder jeg på med noen merker jeg lite

Er veldig rolig her syntes jeg. Merker jo litt i løpet av dagen, men ikke så alt for mye =\
37+3 idag

Min er veldig aktiv i perioder, og rolig i andre. Noen dager er det fullt liv hele tiden. Slik er jo vi også.

Back
Topp