Akkurat nå:

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Akkurat nå ligger jeg på sofaen og venter på frokost som mannen lager:) Jeg er kjempeglad for at han alltid lager lørdagsfrokost, men allikevel frustrerer jeg meg over den INTENSE lukten av stekte egg og bacon.. Denne luktesansen går meg selv på nervene innimellom:p
Hva gjør du på akkurat nå?:)

Hehe.. gjør akkurat det samme. Ligger å venter på at mannen lager frokost... pleier også å lage egg og bacon, men nå har jeg sagt klart i fra om at han ikke skal lage egg.. orker ikke tanken på å spise de... orker ikke engang tanken på at han skal spise de :-P

Jeg klarte så vidt å få i meg ett egg, så det ble ost og syltetøy istedet.. Men lukten henger igjen ennå, dog ikke så intens lenger;)
Har veldig lyst på kaffe, men tror ikke jeg får i meg det heller:p (har drukket en halv kopp kaffe siden jeg ble gravid, har fått helt avsmak fra det, selv om lysten fremdeles er der..)

Vi er på hyttetur med noen gode venner! Nå har mannane vært på tur i skogen og vi gravide har hatt ein kvil:)

Akkurat nå sitter jeg med gutten min på fanget og ser på Disney junior, vi har akkurat spist frokost som psppaen har laget:) nå moter jeg meg opp til å ta husvask, og senere skal vi på ribbemiddag hos Svigersøster :) med alkoholfri rødvin :D gleder meg max :)

Ligger på sofaen. Minste spiser youghurt og ser Disney junior. Straks skal vi opp å sove litt

Har storrengjøring idag jeg.. men angrer nå :p Bekkenet skriker og huset er bare halvferdig! Holdt på siden kl ni! Merker det ikke går like effektivt som vanlig. Gruer meg litt til magen kommer i veien og. Skulle egentlig legge planer med ei venninne og niesene hennes også, men nå lurer jeg på om jeg klarer det :(

Jeg later meg maksimalt. Har ikke kommet meg ut av pysjen enda. Ligger i sofaen og ser på Animal Planet. :-)

Ribba er i ovnen og vi venter besøk av søster.. senere i 30 års lag :D Gleder oss! God lørdag til alle :smiley-bounce012

Back
Topp