Akkurat nå har jeg lyst på....

Har SÅÅÅ lyst på komle!!! (Raspeball). Sent hjemme fra jobb i dag, men synes det blir litt sent å sette i gang ... eller er det.. *matvrak
 
Åååå både fårikål, komle og julemiddag hørtes helt fantastisk ut. Her var det pølsegrateng til middag i dag..var liksom ikke helt samme schwungen over det nei.. :)
 
Roll is fra isbilen<3 og deilige sure epler ❤️
orker ikke tanken på tung mat som komle og pinnekjøtt så forstoppa som jeg er :p krysser fingre for at den lysten kommer senere, for jeg ELSKER pinnekjøtt ❤️
 
Is! Is is is. Fløteis, youghurtis, sorbet, alle smaker og versjoner, sålenge det er is... Sikker på at is ene og alene har skylden for vektøkning på 4 kilo på 3 mnd
 
Aldri smakt komle:p ikke så vanlig her i nord, men har hørt det er godt:p
Pinnekjøtt :hungry:
 
Ja, det er jo helt sinnsykt godt!! Man kan spise det som gravid?? Eller er det fysjom pga alt saltet?
Og er det noe. Som vet når det kommer pinnekjøtt i butikkene?? :rolleyes:

En gang i blandt må det vel være lov og spise det?
Aldri hørt det er fysj hvertfall :)
Pinnekjøtt kommer nok snart, lammene er sendt til slakt allerede så nå skal det nok bare røkes og saltes :)
Eg har pinnekjøtt her hjemme og vurderer sterkt og lage det i morgen, selv om mannen min hater det :p
 
Pinnekjøtt ❤️ Har ikke lyst på det nå da men... Elsker det!!

Jeg har bare lyst på fiskepinner om dagen jeg... Men greier ikke spise det!;) Og cheeseburger - men greier ikke spise det heller! Men lyst på - JA :eek:
 
Åh, pinnekjøtt hadde vært godt ja <3
 
Back
Topp