Akershus/Oslotreff

Annki29

Flørter med forumet
Hei,

Er det noen som kunne tenke seg å treffes på trilletur, kafé, babykino etc i Oslo omegn?

Jeg er ikke med i noen barselgruppe og fødte Nr 2 i februar. Sist jeg gikk gravid møtte jeg en fin gjeng her inne på Babyverden. Vi hadde både oslotreff og landstreff. Det var veldig gøy. Jeg møtte en gjeng her inne og vi fikk så god kontakt, så vi reiste med babyene når de var 8 mnd til blaTyrkia. Vi har fortsatt kontakt den dag i dag.
 
Bor i Bergen, men skal østover 15.5 og blir i 10 dager (Lillestrøm) vil gjerne være med hvis vi får det til i mai! :) og gjerne i Lillestrøm/Oslo :)

Er 27, og lille snuppa er 8 uker :) bor i Bergen da mannen min jobber i Forsvaret og er stasjonert der. Er opprinnelig fra Lørenskog.
 
Jeg vil gjerne
 
Hei, så flott. Da kan vi finne en dato når det måtte passe deg. Jeg er med. Jeg bor på Strømmen. Jeg har ingen store planer rundt 17 mai. Jeg har en 2 gutter en på 5 år og nå er Minien 8 uker i dag faktisk. Kan møte dere Lillestrøm/Oslo etter hva som passer dere best.
 
Jeg blir gjerne med:)
 
Hei, så flott. Da kan vi finne en dato når det måtte passe deg. Jeg er med. Jeg bor på Strømmen. Jeg har ingen store planer rundt 17 mai. Jeg har en 2 gutter en på 5 år og nå er Minien 8 uker i dag faktisk. Kan møte dere Lillestrøm/Oslo etter hva som passer dere best.
Da bor ikke vi langt unna hverandre, jeg bor på Slattum
 
Flere fra Akershus jo :) så kjekt! Hva med å ta en trilletur rundt nebben og lunsj et sted i Lillestrøm? Jeg er ledig og klar for mingling 18.5-24.5 :)
 
Så bra damer, dette blir gøy. Passer det for alle å møtes på Lillestrøm ved Coop Obs for å gå rundt nebbursvollen.

Hva med mandag 18 mai kl 1200?
Så kan vi spise lunsj ett sted etterpå. Eller om vi tar med matpakke å lunsjer ute. Må være sol og godvær da selvfølgelig.

Kom gjerne med andre forslag men fint om vi finner en dag og ett sted som passer alle. Hører fra dere
 
Så bra damer, dette blir gøy. Passer det for alle å møtes på Lillestrøm ved Coop Obs for å gå rundt nebbursvollen.

Hva med mandag 18 mai kl 1200?
Så kan vi spise lunsj ett sted etterpå. Eller om vi tar med matpakke å lunsjer ute. Må være sol og godvær da selvfølgelig.

Kom gjerne med andre forslag men fint om vi finner en dag og ett sted som passer alle. Hører fra dere
Jeg er med! :) åh, skulle ha spist på M tapas på torget.. Synd det er solgt :(
Vi kan ture bort til garcon (?) den cafeen på togst. God kaffe og bakst :)
 
Skal vi si 18 mai kl 1200 men hvor møtes vi på Lillestrøm? Hva er enklest for alle og enhver?

Dette blir gøy. Gleder meg☀️
Coop obs er supert, eller togstasjonen :) er alle med på trilletur hvis været er ok? :)
 
Trilletur høres bra ut! Litt usikker på om jeg får blitt med, siden vi kanskje skal bort på 17 mai og bli der noen dager, men håper det går! :)
 
Jeg kan evt møte dere etterpå, er ferdig på Fysiotrening kl 12. Kan jo bare holde kontakt om hvor dere er så møter jeg dere etterpå
 
Back
Topp