Akershus jenter:)

Tjohoi

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Juliknøttene 2022
Hei jenter :)
Er det noen i Akershus her, retning nord :D?
Er gravid med min første og ingen av mine nære som er gravide så føler ikke for å overrumple disse med en haug av svangerskaps prat :D hihi.
Alle er selvfølgelig velkomne til å skrive <3

Er snart 25 år gammel og bor like ved Lillestrøm:)
Hvordan er det med dere om dagen og hvor langt er dere på vei?

*glede*
 
Hei jenter :)
Er det noen i Akershus her, retning nord :D?
Er gravid med min første og ingen av mine nære som er gravide så føler ikke for å overrumple disse med en haug av svangerskaps prat :D hihi.
Alle er selvfølgelig velkomne til å skrive <3

Er snart 25 år gammel og bor like ved Lillestrøm:)
Hvordan er det med dere om dagen og hvor langt er dere på vei?

*glede*

Hei :)
Jeg bor også rett ved Lillestrøm, er gravid med nr 2. Er 27 år.
Formen er bra, men MYE kvalm forhold til sist svangerskap, og det eneste jeg vil spise er brødskive med leverpostei og agurk ;) Kunne vært værre :p
 
Jeg bor rett uten for Drammen mot Tønsberg. Første her også. Føler jeg ikke har noe å snakke med jeg
heler. blir 27 i august. jeg er 8+6 på vei idag. Formen er opp og ned fra dag til dag. Har dagbok inne på januar. Skal fødde akkuratt i mnd skifte januar-februar.
 
Så koselig da dere :D husker jeg var helt gira på leverpostei og agurk forrige gangen jeg var gravid, men da mista jeg. Nå har jeg fått dilla på farris bris, mmmmm <3 ikke godt å være kvalm altså:( baby_2015, heldig du som har kommet så langt, føler at dagene går så utrolig sakte. Var på tidlig ul i dag og fikk se en liten en med bankende hjerte :D ble satt tilbake noen dager så er ikke lenger enn 6+6 i dag, men positivt med ett bankende hjerte uansett :) Da skal jeg gå inn å lese litt på dagboken din!
 
Hei :) Jeg bor også i Akershus. 30min unna Lillestrøm. Er 25,men blir 26.
Jeg er gravid med nr.3, 7+2 i dag :)

Er litt små uggen hele dagen, men orker heldigvis å jobbe :) Da er det litt enklere å holde det hemmelig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tjohoi,så godt å få se et bankende hjerte da :) skal selv på ul 8juli, føler det er såå lenge til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
15 min unna Lillestrøm, kjenner ingen gravide. Har ei jente på 3 1/2 på fra før
 
Last edited:
FruNilsen, Så kos :D huff, ja du er heldig, her går det i konstant trøtthet og kvalme dagen lang så ikke så lett her i gården, så holder meg mest i ro da jeg har mista to ganger tidligere:) Ja, dagene går ekstremt tregt når man venter på noe, men det er jo så koselig å se den lille spira, så det er bare å glede seg <3 Noen du kjenner som går gravid om dagen? :)
 
Jeg bor også 30 min unna Lillestrøm:) Venter nr 2, her har ikke sjokket godt helt over ennå.. Men symptomene som jeg hadde sist begynner å komme nå også..

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15
 
Jeg mistet i januar, en liten gutt på nesten 15uker. Men det var et litt spesielt svangerskap fordi jeg ble gravid med spiral. Spiralen gjorde så jeg fikk infeksjon så blødde hver dag helt til jeg mistet. Kjenner jeg er mer nervøs den gangen her, nervøs hver gang jeg går på do :/

Best å lytte til kroppen når den trenger ekstra hvile :)
Jeg vet om mange som har termin nå, men ingen rundt min termin.

De tre andre gangene vi fant ut at jeg var gravid sa vi det til familie med en gang, men nå har vi klart å holde det hemmelig. Så det blir spennende å se hvor lenge vi klarer å skjule det ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bor 10 min unna Lillestrøm jeg å! :) så kjekt med så mange andre i området å! Jeg blir 27 i juli,har 1 gutt på 6 år fra før. Flytta inn i hus med samboeren min i april. <3 Kjenner flere gravide men ingen med termin i 2015.


Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor har dere valgt å dra på tidlig UL? Jeg blir usikker på om jeg kanskje burde jeg å,men tror ikke det er noe galt eller no...

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Ja, kjempe koselig med så mange i området :D
Jeg har vært på tidlig ul hos Lillestrøm gynekologene og har betalt 100 kr, da jeg allerede er i systemet deres :)
 
FruNilsen, det var trist å høre, men vi krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :D
 
Sniker fra mars..
Bor 30 min nordover fra Lillestrøm, venter nr 2! :)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Hei :)

Bor rett utenfor Lillestrøm - 5 minutter unna. Gravid med nummer 3 og er i uke 9. Er 33 år gammel :)
 
Back
Topp