Luffine
Flørter med forumet
Vi har nok maks uflakssom om ikke nyre refluks er ille nok, så har lille gutt fått påvist melkeproteinallergi. Han går nå på Neocate og får movicol for hard mage. Helt siden jul så har han vært forstoppet og vi har vært inne engang for tømming.
Nå har vi vært på utredning og rønkten av magen viser skikkelig fortstoppelse fra bekkenet og hele venstre sideså nå blir vi lagt inn i helgen for å tømme helt til det ikke er mer igjen. Legen tok igså masse blodprøver for å utelukke hjertefeil siden han svetter sånn. Men det tror de egentlig er pga allergi.
Får så vondt av lille gutten min, men så godt å finne ut hvorfor vekten ikke går opp som den skal, hvorfor han står i bue i smerter og hvorfor han ikke klarer å bæsje uten å bli stimulert. Hadde nok sluppet dette om ahus hadde hørt på meg når vi var for tømming i starten av januar. Da spurte jeg om de kunne ta ultralyd/rønkten for å sjekke om det er forstoppelse. Men nei, det var ikke vist. Blir helt oppgitt!
Heisann, har lest tråden din her, men har desverre ingen tips eller råd å komme med
Vesla mi har bare en nyre nemlig, da det ble oppdaget i svangerskapet at ene nyren var full i cyster. Den har nå skrumpet inn og "forsvunnet". Vi går til jevnlige kontroller for å sjekke tilstanden på den andre nyren.
Håper alt går bra med sønnen din og dere! Han er heldig som har 2 sterke foreldre