Ahhh.. formiddagskaffetid

Julita

Forumet er livet
Ingenting er som en liten formiddagssit-down med kaffe og kake midt i kaoset et bomba hus fører med seg [8|][:D]

ORIGINAL: Krista

Har sluttet å drikke kaffe når jeg ble gravid jeg. Fikk beskjed om at det var skadelig.

Hørte jeg hundebæsj? Jeg trakket i hundebæsj i dag jeg. Den låg strødd forran søppelspannet, så skulle samboer bort å kaste noe, også dyttet jeg han til siden og herregud da, må jo se den derre møkkasjiten der da! Også stod vi å pratet litt om hvor vi skulle gå tur, bestemte oss for å gå rundt vannet. Så klarte denne idioten å trakke i samme hundebæsj som samboeren min fikk kjeft for! Eg e så luuuur...

Øhh... Litt i overkant klønete Krista??? [8D]

De sier at man ikke skal drikke mer enn

2-3 kopper kaffe
elller
3-4 kopper te
eller
1 liter cola

FOR DAGEN mens man er gravid.. Jeg syns jo det er mye når man ikke er gravid og jeg da.. Men det er meg..

Hmm.. hadde man enda likt kaffe.. Nei, da tror jeg teen er et godt alternativ egentlig..

Her også ser det ut som om noen har tatt en håndgranat og sluppet den midt på gulvet! Ser helt jævlig ut, men det er så kjedelig å rydde..

f... tror jeg knakk lilletåa mi i kaoset jeg har stelt istand her.
awwwwwe[:@][:'(][:o][8|][&o]

Jeg syns det er kjedelig å rydde, så det har jeg satt bort til mannen..

men idag er det jo så fint vær i bergen at jeg ikke kan sitte inne.. Nå måtte jeg bare ha meg en pause fra sola, for baby blir vill når det blir varmt..

Men Julita, syns du egentlig det var så smart å knekke tåa?????[8D]

Nopes..
Når jeg tenker meg om hardt og lenge var det skiiiiikkelig lite lurt.
[8D]

Nesten så jeg syns litt synd på tåa di..

Veggen da, fikk den vondt?? [:-][:-]

Eller var det ikke veggen som var synderen kanskje??[;)][:D]

Jeg er akkurat kommet inn etter en lang dag ute!!![:)]
Det er så fint vær, og da bare å jeg ut å få sol på meg!!!
Var godt å sette seg ned nå da, etter en times gåtur med hunden....så har vvært i mange timer å sett på sneballkasting i dag å...[:D]

hu er bare klønete.. [:D][:D]

Hehe - nej, det var den pokkers trehjuls"racer"sykkelen til Kasper.
Tror jeg har slått opp et gammelt brudd som ikke var helt grodd i venstre lilletåa mi gitt.
Den er omtrent dobbelt så stor som den pleier å være, og skikkelig rød.
*Daaaamn angermanagement*
fnis

*knis
det er jeg vel IKKE det [:@]

[:D][:D]

Vi har nettopp spist hamburgere vi [8D]. Skikkelig tvilsom søndagsmiddag i dag gitt.

Hjelpe.. Vi skulle spise biff og fløtegratinerte poteter idag, men så har jeg GLEMT å kjøpe hvitløk til potetene.. Og da smaker det ikke godt!! [:'(]

Jeg og Kaspern gikk bort på sibylla og kjøpte oss is i formiddag. Glaaa og fornøyde gikk vi tilbake, Kaspern med lakristrekket på isen sin godt smurt oppover til ørene og jatter om hundebajs. (Han er veldig interessert i sånt for tiden [8|]) Sååå. Han går og peiker og styrer "där har voven bajsat, däär och har voven bajsat" osv. Så kommer to gamle damer beamende mot oss med gåstaver og det hele. Stopper og prater litt, og Kaspern må selvfølgelig bringe opp temaet som er mest interessant for han akkurat da: nemlig "där har voven bajsat".
De to damene ser på han, på meg og på hverandre, og synes sikkert at jeg har lykkes 110% i å gi neste generasjon riktig fokus i livet. Hundebajs. *Fnis, gaaamle kua har virkelig glemt hvordan det var å ha kalv gitt[8|][:D] 

*humre*

hundebajsen var vel sikkert dagens høydepunkt for lille K, mens damene syns han var rasende festlig da.. Hahahahha...[:D][:D][:D]

hehe, ja ingenting er festligere enn en unge dekket av lakris fra topp til tå som slår av smalltalk om hundeekskrementer en søndags formiddag [:D]

Haha, kan tenke meg den hundebæsj-praten der var artig.

I heimen her har vi tatt dagens konsekvenser av å banke badet sønder og sammen.. Vi har tørka støv, støvsugd, vaska opp, osv.. Og nå er ikke leiligheten grå lenger - men faktisk i farger. Stor forbedring. Tror det hjelper litt på inneklima også - våkna i dag med sår hals og stoppa nese.

Eh, og så kom vi til å ta vårpussen av vindua også.. Og der viste det seg at vindua våre holder på å råtne opp på utsida. Uffda. Glad slike utgifter faller på andelsforeningen, og ikke oss privat.

aah. the joy av oppussing [:D].
lova meg selv etter at vi totalrenoverte hjemme i forfjor at jeg aaaaaaldri skulle pusse opp noe ever igjen noen sinne i hele mitt liv. meeeen... har allerede begynt å fundere på å fikse opp kjøkkenet bittelittegrann [8|][:D]

Haha, det er problemet vett.. Man klarer ikke la være!

Vi pussa opp stua og soverommet før vi flytta inn (to vegger var dekt av isopor på innsida - ikke lov - så vi måtte ta det ned, og dermed omtapetsere begge rommene + male og fikse gulva som var dekket av noen eldgamle vegg til vegg-tepper i noen GANSKE mørke farger..). Badet utsatte vi litt, fordi vi tenkte at det skulle vi ta når en kompis av mannen hadde tid (han er nemlig rørlegger og kunne fikse rørarbeidet gratis), men så ble det ikke til at vi gjorde det før nå. For det badet er nemlig ytterst prega av dårlig smak og ventilasjon. Fuktskadet og det hele!

Og når badet er ferdig (etter påske) - river vi ned halve kjøkkeninnredningen (for stor i forhold til plassen det gir) og en bue i gangen som bare gjør gangen ekstra liten og mørk, og fikser gulv og maler dører.. Og SÅ er vi ferdige. For, altså.. Da er det jo ikke flere rom her ;)

Det griper om seg.. Dog visste vi jo hva vi gikk til. Problemet er bare at det var enten denne leiligheten - eller ut på det ville boligmarkedet.

Back
Topp