Ahhh.. formiddagskaffetid

akk ja, men det er jo gojj når det blir ferdig og nytt da [:D]. Og så får man det akkurat som man vil selv, og det er jo absolutt positivt.
Har hørt rykter om at boligmarkedet i København ikke er det lystigste ja. Har en venninne som driver og leter etter andelsleilighet der på 2 året nå.

Er akkurat det som er problemet, vett. Helt umulig å finne et ordentlig sted å bo!

Vi hadde flaks på den måten, at svigerinna mi ble gravid og ville flytte i hus - og da ble det jo en leilighet til overs. De flytta inn i denne da de var ca 19-20år gamle.. Så det de gjorde av oppussing begrensa seg til maling i noen gyselige nittitallsfarger. Stua var knall gul, soverommet mørkelilla, gangen er pastell-lyseblå, kjøkkenet er gressgrønt, og badet er gult og grønt :S

De fleste forstår av vi vil kvitte oss med fargene. Og egentlig, så har vi fått en forferdelig flott leilighet:bare klikk her og se!

Har sluttet å drikke kaffe når jeg ble gravid jeg. Fikk beskjed om at det var skadelig.

Hørte jeg hundebæsj? Jeg trakket i hundebæsj i dag jeg. Den låg strødd forran søppelspannet, så skulle samboer bort å kaste noe, også dyttet jeg han til siden og herregud da, må jo se den derre møkkasjiten der da! Også stod vi å pratet litt om hvor vi skulle gå tur, bestemte oss for å gå rundt vannet. Så klarte denne idioten å trakke i samme hundebæsj som samboeren min fikk kjeft for! Eg e så luuuur...

Kaffe er strengt tatt ikke farlig - men man skal ikke innta for mye koffein, sier de kloke hodene i helsesektoren. Gjelder også te, cola, og andre ting med høyt koffein-innhold.

Back
Topp