Adventskalender

Jeg tipper lotto, vikinglotto, extra, eurojackpot, keno.. Men vinner ALDRI noe :p hahaha :p tror jeg må ha flax-kalender også. For spenninga sin del. Selv om jeg aldri vinner noe :p

Jeg vinner heller aldri noe. Er med i utallige konkurranser på facebook osv, har aldri vunnet noe i hele mitt liv :p har nok tapt mye penger. Men spennende er det da :D

Jeg vinner heller aldri noe. Er med i utallige konkurranser på facebook osv, har aldri vunnet noe i hele mitt liv :p har nok tapt mye penger. Men spennende er det da :D
Godt det ikke bare er meg :p

Nei, det giddar eg ikkje :P Han skjønnar ikkje kvifor eller kva det er for noko. Sparar det heller til neste år - men mulig det da berre blir pepperkake kalender. Har lyst å spare "uskylden" hans litt lengre før ein evt blir vande med gaver osv. Ser på storesøster at ho faktisk blir skuffa innimellom og da blir eg berre irritert...

Ikke i år. Syns dette kalenderstyret har tatt litt av jeg :p husker at jeg alltid fikk en sånn sjokoladekalender, var jo aldri noen som fikk gavekalendere før. Det får vente til hun blir litt større :-)
Jeg er vant til gavekalender og det var helt vanlig her. Tror ikke jeg er mye yngre enn deg?

Jeg er ikke vant med gavekalender! Jeg fikk vel første gang da jeg var 13 år. Før det hadde jeg bare luker.
Kusinene mine hadde sjokoladekalender, men det fikk ikke jeg.
Likevel koste jeg med veldig med de lukene, jeg synes det var så spennende at jeg ville legge meg tidlig så det fort kunne bli morgen og jeg kunne åpne en luke.
Hadde alltid barnetv-kalenderen.

• Liker
Reactions: EJ
Nei han er for liten til å skjønne noe, men siden vi er hos mamma og de på julaften så blir det nok dn julesokk fra bestemor :)

Syns det var en god ide å kjøpe flaxkalender til barna når de er så små, så kan de få pengene på en sparekonto om de vinner noe :)

Back
Topp