Adventskalender

Tror nok ikke minsten skal ha kalender i år. Han skjønner jo ingenting av det uansett.. Til neste år må han nok få noe siden han har to eldre søsken:)

Blir ikke i år i alle fall.

Ikke i år her heller..

Ser ikke noe poeng i at han skal få det i år.

Nei, det gidder jeg virkelig ikke. Må kunne pakke opp selv og ha glede av det!

Nei, ikke i år. Antageligvis ikke neste år heller, men vi får se. Jeg er kun vant med disse sjokoladekalenderene, og syns det var helt greit.

Vi/han fikk Singsangjulekortenen av en kollega da han ble født. Så jeg tenkte å starte med de :-). Dvs. Synge en sang og se på bilde. Han er jo for liten til å være med på jule verksted ;-P

Ikke noe til henne på et par år iaf. Jeg fikk aldri gavekalender da jeg var liten. Husker jeg var så utrolig misunnelig på alle andre som hadde med noe nytt på skolen hver dag. Så her skal det bli gavekalender når tiden er moden. :)

Når hun blir 4-5 år kanskje?

Hun får pakkekalender fra neste år :) Men vi skal ha hver vår flax-kalender alle tre! Vinner vi penger der så går det rett på boligsparingen hennes :)

Hun får pakkekalender fra neste år :) Men vi skal ha hver vår flax-kalender alle tre! Vinner vi penger der så går det rett på boligsparingen hennes :)
Samme her:) kjøpt flax kalender til oss alle 3:) vinner hun så er det jo hennes penger:) synes det er en koselig ting å gjøre jeg:)

Samme her:) kjøpt flax kalender til oss alle 3:) vinner hun så er det jo hennes penger:) synes det er en koselig ting å gjøre jeg:)
Ja, helt enig! Så må man jo ha litt spenning i førjulstiden :D

Storebror gleder seg stort til pakke kalender. Lillebror får ikke i år, sikkert ikke neste år heller. Men når han blir 2.5 er han nok gammel nok til å forstå. Det var hvertfall storebror:) Han husket iallefall i fjor kalenderen han fikk året før. Og i fjor var han 3.5 så.

Last edited:
Ikke i år. Syns dette kalenderstyret har tatt litt av jeg :p husker at jeg alltid fikk en sånn sjokoladekalender, var jo aldri noen som fikk gavekalendere før. Det får vente til hun blir litt større :-)

Back
Topp