Adventskalender

Ikke i år. Syns dette kalenderstyret har tatt litt av jeg :p husker at jeg alltid fikk en sånn sjokoladekalender, var jo aldri noen som fikk gavekalendere før. Det får vente til hun blir litt større :-)

Vi fikk gavekalender som barn. Tre søstre fikk tredjehver dag, og jeg er født i 1985....

Men nei, i år blir det ikke noe på miniville, likte dog tanken på flaxkalender :)

Åja, kanskje det bare var i min krets det ikke var vanlig da, eller kanskje jeg husker feil :p

Men har lagt merke til at foreldre idag bruker enorme summer på disse kalenderne. Er det liksom vanlig å få playstation spill osv i kalendergave? Det er jo dyrt hvis man skal gi sånne gaver hver dag! :O

Ja flax kalender var en god ide egentlig :-)

Åja, kanskje det bare var i min krets det ikke var vanlig da, eller kanskje jeg husker feil :p

Men har lagt merke til at foreldre idag bruker enorme summer på disse kalenderne. Er det liksom vanlig å få playstation spill osv i kalendergave? Det er jo dyrt hvis man skal gi sånne gaver hver dag! :O

Ja flax kalender var en god ide egentlig :-)

Jeg syns det er helt vilt at foreldre bruker en formue på kalender. Ungene får vel nok på julaften :p jeg jubla veldig høyt da jeg fikk haribokalender.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syns det er helt vilt at foreldre bruker en formue på kalender. Ungene får vel nok på julaften :p jeg jubla veldig høyt da jeg fikk haribokalender.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja ikke sant! Jeg var også veldig fornøyd med sånn :D man trenger ikke dyre gaver hver dag frem til jul. Da blir jo litt av gleden med alle julegavene borte? I og med at man har blitt "vandt" til å få så mye..

Haha neineinei!

Vi fikk gavekalender som barn. Tre søstre fikk tredjehver dag, og jeg er født i 1985....

Men nei, i år blir det ikke noe på miniville, likte dog tanken på flaxkalender :)
Det hadde jeg også som barn:-) 84 modell her:-P jeg tror den store gaven, 24 var en dvd eller var det fortsatt VHS det husker jeg ikke:-P

Mini skal ikke ha kalender i år.. Får også bare en liten leke til jul av oss i år, som forhåpentligvis er stas å pakke opp. Fått og får så mye ellers i året..
Gleder meg til han blir større og kalendere er litt stas da:) da skal det bli koselig å lage en:) gubben fikk i fjor da:)

Det hadde jeg også som barn:-) 84 modell her:-P jeg tror den store gaven, 24 var en dvd eller var det fortsatt VHS det husker jeg ikke:-P
Var vel vhs som var vanlig på den tiden ;)

Ikke i utgangspunktet. Men mamma ønsket å brodere kalender til henne i år. Jeg har bedt henne pakke inn 24 skumpinner :)

Ikke i år men til neste år ho skal få en julesokk med skumpinner å smoothie det trur jeg ho vil like :p å så en liten julegave :)

Hvor får man kjøpt disse flaxkalderne igjen? På alle matbutikker?

Aner ikke :p aldri kjøpt hehe :p men i alle fall på kiosker vil jeg tro?

Hmm, ja mulig det. Mener kanskje jeg har sett de på meny? Kanskje på steder man kan tippe? Er lenge sia sist jeg kjøpte sånn :)

Hmm, ja mulig det. Mener kanskje jeg har sett de på meny? Kanskje på steder man kan tippe? Er lenge sia sist jeg kjøpte sånn :)
Vil tro man får det der man kan tippe ja :)

Vil tro man får det der man kan tippe ja :)

Ja for det er vel norsk tipping som har disse kalenderene :) må kjøpe en til meg og en til frøkna. Har så lyst til å kjøpe meg leilighet nå så trenger litt flaks. La inn en 5 ukers lotto i går og :p

Ja for det er vel norsk tipping som har disse kalenderene :) må kjøpe en til meg og en til frøkna. Har så lyst til å kjøpe meg leilighet nå så trenger litt flaks. La inn en 5 ukers lotto i går og :p
Jeg tipper lotto, vikinglotto, extra, eurojackpot, keno.. Men vinner ALDRI noe :p hahaha :p tror jeg må ha flax-kalender også. For spenninga sin del. Selv om jeg aldri vinner noe :p

Back
Topp