Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lager dere til barna eller kjøper dere?
Eller har dere ikke adventskalender i hele tatt?
Hehe.. gutten vår er bare fem måneder, så han får ikke.. Vi kjøper kalender til hverandre. Så jeg har fått Lego FriendsLager dere til barna eller kjøper dere?
Eller har dere ikke adventskalender i hele tatt?
Samme herLager pakkerkalender. Er selv oppvokst med pakkekalender.
Jeg fant en nyyyyydelig julekrybbe på mandag. Fikk ikke med meg merke, da. De hadde den på randesund lysstøperi i Kristiansand:-D sånn deilig interiørbutikk med masse fint... Tipper du kan finne den om du tråler slike butikker! (Sjekk nettsida så forstår du hva jeg mener;-)Jeg forsøker og finne en fin julekrybbe, som ikke er alt for dyr heller.
Denne vil jeg bruke om igjen hvert år, og pakke inn og henge opp figurene på kalenderen oldemoren til jentungen har brodert. så får hun sette en figur på plass hver dag. Hvis det ikke blir 24 deler, så blir det aktiviteter resten av dagene.
Problemet er bare at jeg ikke har funnet en krybbe jeg liker enda, så vi får jo se om jeg rekker det før advent. Jentungen er snart 6 år, så jeg føler det blir veldig vanskelig og begynne med dette hvis jeg ikke får begynt i år.![]()