Adventskalender til mannen?!

Dårlig gjort at han ikke gir noe til deg da! Her er mannen flink til å gi meg oppmerksomheter, så er lett å ville gi noe tilbake :)
Det skal sies at han har vært flink til å invitere meg med ut på date, der han betaler på finere restaurant, men det har vært satt på pause etter at mini ble født for 4 mnd siden. Så han er ikke håpløs. ;) Men det hadde jo vært koselig å bli overrasket i hverdagen med blomster eller noe.
 
I år får han ikke, da vi må spare penger til ulønnet permisjon :)
 
Har aldri tenkt på øl-kalender, men kanskje det hadde vært noe :)
 
Han får ikke. Nok at sønnen vår får :p
Hehe, neida. Vi har blitt enige om å ikke bruke så altfor mye penger på adventskalender/julegaver. Vi begge har bursdag i desember så da bruk vi å dra på restaurant på dagene våre og spise en bedre middag.
 
Han får ikke. Nok at sønnen vår får :p
Hehe, neida. Vi har blitt enige om å ikke bruke så altfor mye penger på adventskalender/julegaver. Vi begge har bursdag i desember så da bruk vi å dra på restaurant på dagene våre og spise en bedre middag.

Koselig med middag ute også da; ) Vi har spart noen år nå, og ikke brukt så mye på hverandre. Så i år vil jeg gjøre noe ekstra :)
 
Koselig med middag ute også da; ) Vi har spart noen år nå, og ikke brukt så mye på hverandre. Så i år vil jeg gjøre noe ekstra :)
Ja, det er blitt fast tradisjon. Og det er ikke så dyrt på favorittrestauranten vår, så vi trenger ikke å spare i flere år først ;)
 
sokker, boxer, deoderant, slips, slipsnål, mansjettknapper, barberblader, barberskum, hjemmelaget gavekort på f.eks; valgfri middag laget til av deg, massasje osv, kinobillett (du kjøper selvfølgelig en til deg selv også), øl, flaxlodd, godteri
 
Sokker, boxer, slips, personlige gavekort, øreplugger (mester i å ødelegge de), hansker (slike han kan bruke ute, som han kan bruke på touch skjerm)..
 
Da har jeg kjøpt inn noen flaxlodd, deodorant, snop, sokker, bokser, bestilt noen småting fra kondomeriet og laget noen hjemmelagde gavekort på middag og andre tjenester :p Hvis ikke dette blir sukksess, da vet ikke jeg. Noen tips på noe ekstra på julaften? :)
 
Jeg har smått begynt til mannen i huset. Endelig etter 5 år så skal vi ordne pakkekalender til hverandre :p haha. Det jeg har kjøpt foreløpig er matboks, flaxlodd, cyber clean (pc rens geleklump), kaktus te lys til kontoret hans, sokker, nøkkelring med lys og lyd. Videre er planen å kjøpe 1 boxer, Axe, mobildeksel, refleks og resten spiselig. Vi har satt en grense på max 50kr pr. dag, og luke 24 skal være en hundrings (da blir det en kinobillett på'n). Så jeg har tenkt 12 pakker og 12 spiselig :) Jeg har handlet mye på TGR og Ebay, da jeg også har laget pakkekalender til søster'a mi. Men litt sent å handle på Ebay nå pga leveringstid.
 
Jeg lager kalender til min nydelige kjæreste :D
siden han pleier å snike her inne for å lese, så sier jeg ikke hva som er i den :p
så det var dumt det Johannes!!!!
 
Last edited:
Lag 12 pakker med ting han liker også 12 gavekort på enten massasje, deg i sexy undertøy osv.. Gjør ting i desember som kan piffe opp sex livet og gi ny magi i forholdet.. :) noe han sikkert ville satt stor pris på;)
 
Har ikke gjort det før, men vurderer det i år ;)
Får se hva jeg rekker..
 
Lag 12 pakker med ting han liker også 12 gavekort på enten massasje, deg i sexy undertøy osv.. Gjør ting i desember som kan piffe opp sex livet og gi ny magi i forholdet.. :) noe han sikkert ville satt stor pris på;)

Har bestillt noen småting fra kondomeriet som jeg vet han "ønsker" seg. Så den planen er i boks ;)
 
Har ikke laget til mannen før vurderte å lage en i år :) Han er veldig glad i å trene osv så det blir vel noe i den duren :p
 
I fjor skreiv eg lappar med ein ting eg setter pris på med han kvar dag, pluss sjokolade. I år tenkte eg å putte oppi litt forskjellig. Invitasjon til ein kjapp ein, kino med barnevakt, julekonsert, sjokolade, boxer, og andre ting han evt trenger. På julafta får han eit av glasa me pynta med i bryllupet vårt i sommar, med 365 kompliment/ting eg setter pris på, så kan han trekke eit kvar dag. Har foreløpig komme til 211;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har pleid å lage ja, men trur ikke det blir noe i år.
 
Jeg lager. :) Blir mye fra ebay. Sokker, iq-leker, luer, litt godteri, julehefter, litt forskjellig øl etc.
 
Back
Topp