Adventskalender til mannen?!

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Lager du adventskalender til mannen? Hva inneholder den i såfall? Jeg holder på å lage en til mannen i all hemmelighet, og trenger litt inspirasjon. Tanken er at den skal henge på soverommet, så her er det bare å fyre løst med forslag :D
 
Har tenkt på det samme faktisk:p så trenger også inspirasjon. Har aldri laget til han før:p har ihvertfall planer om å ha noen med sjokolade og noen med flakslodd:) han elsker flakslodd:)
 
Skal laga øl kalendar til han :)
 
Jeg gjør ikke, men kjenner ei som kjøper inn 24 forskjellige øl, og putter i en kasse.
Er plass til 24 flasker i en kasse :p
 
Refleks, øl, blad, sokker, tyggis, ny tannbørste, bok, snop, "gavekort" du lager på ulike ting :)
 
Vi har som tradisjon å lage kalender ilag :) de fleste dager deler vi, noen dager har jeg kjøpt spesifikt ti, ham, og motsatt. Det blir godteri, flakslodd, pondusblad eller andre småting. Felles trekkedager består av felles aktiviteter :) f.eks. Bake (og spise) noe godt, gå på kino, spise ute, gå en tur og andre koslige aktiviteter :)
 
Har tenkt på det samme faktisk:p så trenger også inspirasjon. Har aldri laget til han før:p har ihvertfall planer om å ha noen med sjokolade og noen med flakslodd:) han elsker flakslodd:)

Har heller aldri laget til han før, men så tenkte jeg at nå skulle jeg slå til. Vi har ellers så mye fokus på barn og hjem, at nå tenkte jeg at det godt kunne være noe til han eller oss også :) Sjokolade og noem flakslodd er lurt ;)
 
Bestilt til gubben. Blir første gang han får juleøl kalender
 
Jeg kjøpte 24 øl til ham i fjor. Favoritten, en ganske dyr type, fikk han på søndagene. Resten var vanlig øl. Det blir ikke noe i år, jeg har ikke overskudd til å styre med det. Dessuten har han fått så mye smågaver i år. Og dyr gave da mini ble født, og jeg får ikke noe, så nå gidder jeg ikke. :p
 
Jeg kjøpte 24 øl til ham i fjor. Favoritten, en ganske dyr type, fikk han på søndagene. Resten var vanlig øl. Det blir ikke noe i år, jeg har ikke overskudd til å styre med det. Dessuten har han fått så mye smågaver i år. Og dyr gave da mini ble født, og jeg får ikke noe, så nå gidder jeg ikke. :p

Dårlig gjort at han ikke gir noe til deg da! Her er mannen flink til å gi meg oppmerksomheter, så er lett å ville gi noe tilbake :)
 
Back
Topp