Adventskalender til mannen?!

Vi har pleid å lage, men mannen gir så mye godterier at jeg måtte si stopp. Kan ikke spise en håndfull sjokolade/smågodt hver dag i 24 dager liksom :p

Merkelig, for det er jo så lett å handle til jenter :p

Men vi har bestilt ferdig konfektkalender fra ei spesialforetning som selger litt eksklusiv mat. Skuffelalender med 48 konfektbiter fra Summerbird, en til oss hver i hele desember :) Ble billigere enn pakkekalender også, selv om den koster 600kr :confused:

Har satt av 2-3000kr til dette, da han har bursdag i desember også. Så får en en julegave til ca samme pris på julaften. Er alt han trenger det neste året, et par ting for hver mnd :p votter og lue, ulltøy, drikke å "varme seg på", heiskort i slalåmbakken osv til vintermåneder. Tskjorter, shorts, badetøy, hårvoks, caps, parfyme, sommerleker som kubb og slåball osv til vår/sommer :) har også med massasje, en langhelg i storby til sommeren(som jeg betaler når vi bestiller, så det går utenfor budsjettet) og en spesiell øl og to her og der. Blir morsomt å se han åpne, i fjor synes han det var sykt moro :D

Blir sider-kalender her:-) engelske, norske og franske hovedsaklig:-)

I år ønsket han bare sånn flaxkalender så da blir det slik i år :)

Ja! Eller laget familiekalender, siden småen bare er 4 mnd i desember, så har vi hver tredje dag å få pakke på:) så mannen får julehefter, krem til at jeg skal massere han, fotkrem så jeg kan gi han fotmassasje, flaxlodd og sjokolade :-)

Nei, synes ikke det trengs her.. men er jo koselig da

Back
Topp