Jeg har kjøpt setet på Happyland i sverige, så er ikke noe mer service der i gården[&:] Når ti vi ringte dit spurte han om vi hadde hvit eller svart isopor i setet, da vi sa det var hvit sa han at den tålte mye mindre enn den svarte.
På vårt sete er det hele den venstre siden helt ned til sitte delen som er knekt. Et sete må tåle at man tar barn ut og inn av det! Det må være minste kravet!!
Jeg sendte mail til VG kl tolv i går kveld, ikke fått noe svar enda. Sendte også mail til besafe om at jeg ville ha mail adr til adm. direktør der. Hu jeg har vært borti har tydligvis ikke myndighet til noen verdens ting annet enn å forsvare dem.
Til deg som vil velge x3, jeg trudde x2 var en ny og forbedret utgave av x1 som vi også har, men det er det hvertfall ikke. Har du fått med deg at dem hadde montert en for dårlig bilsele i x3 sånn at dem måtte tilbake kalle haugevis med stoler?? Det var nå nylig.
Man må ta dem valgene man selv føler er rett for seg, for all del, denne tråden er min opplevelse av setet og hva som har skjedd med oss. Når jeg leser gjennom ser jeg at jeg ikke er alene med denne erfaringen. Jeg vil bare advare andre. Er nemlig drit surt å legge 3000 kr i et bilsete som er så dårlig, håper andre slipper det samme!