Adam møter Eva

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jeg har ikke sett på det. Bare sett reklamen. Herregud tenker jeg. Hva slags folk er det som melder seg på noe sånt.

Så utrolig kleint. Et prg jeg absolutt ikke kommer til å se... mener de har sklidd helt ut av reality prg sine,skal lages tv av absolutt alt.

Så utrolig kleint. Et prg jeg absolutt ikke kommer til å se... mener de har sklidd helt ut av reality prg sine,skal lages tv av absolutt alt.
Fins det liksom ikke noe mer fornuftig å lage tv av??? :P

71°N og Farmen er prg som går an å se på når det gjelder reality :)
Ja! Og Robinson! Jeg klarer ikke holde meg våken for tida, men må absolutt sette de på opptak.

Og Alt for Norge <3

Ja! Og Robinson! Jeg klarer ikke holde meg våken for tida, men må absolutt sette de på opptak.

Og Alt for Norge <3
Robinson går an det også,men synes det har dabbet litt av de siste årene...

Robinson går an det også,men synes det har dabbet litt av de siste årene...
Ja det er sant. Men jeg husker sist da det var en blanding av Robinson og paradise hotel deltakere... Hadde aldri trodd jeg skulle like det, men syns det faktisk var ganske bra! Veldig interessant!

Ja det er sant. Men jeg husker sist da det var en blanding av Robinson og paradise hotel deltakere... Hadde aldri trodd jeg skulle like det, men syns det faktisk var ganske bra! Veldig interessant!
Joo,det var det.. men er også lei av at det skal være kjendiser med i alle prg. Tror det sitter mange der ute som har lyst til å bli med.
Tv3 søkte jo etter hobbykokker til Masterchef over 1 år siden,gubben meldte seg på...har ikke hørt noe,og det har vørt 3 sesonger med kjendiser...

Joo,det var det.. men er også lei av at det skal være kjendiser med i alle prg. Tror det sitter mange der ute som har lyst til å bli med.
Tv3 søkte jo etter hobbykokker til Masterchef over 1 år siden,gubben meldte seg på...har ikke hørt noe,og det har vørt 3 sesonger med kjendiser...
Ja ikke sant!! Nå er vel 71 grader nord tilbake igjen med vanlige folk?
Masterchef Norge med de kjendisene som ikke kan steke en omelett er for meg en stor spøk. En latterliggjøring av hele konseptet. Jeg blir seriøst aggressiv når jeg ser det på tv :P

Ja ikke sant!! Nå er vel 71 grader nord tilbake igjen med vanlige folk?
Masterchef Norge med de kjendisene som ikke kan steke en omelett er for meg en stor spøk. En latterliggjøring av hele konseptet. Jeg blir seriøst aggressiv når jeg ser det på tv :P
Nå er det vanlige ja :) og da ser jeg på det ;)
Ja,mener de latterliggjør det jeg også..

Nå er det vanlige ja :) og da ser jeg på det ;)
Ja,mener de latterliggjør det jeg også..

Kan forresten ikke tro at se fremdeles sender den møkka på tv. Er det seriøst noen som gidder å se på det?? Flere av de har jo aldri rørt en håndmikser før!!

Kan forresten ikke tro at se fremdeles sender den møkka på tv. Er det seriøst noen som gidder å se på det?? Flere av de har jo aldri rørt en håndmikser før!!
Skal innrømme at jeg ser på det jeg da:p men ikke noe jeg må se... spørs hvem som er med:)

Enig i de som ikke skjønner hva MasterChef driver med. Hadde de tatt inn folk som genuint elsket å lage mat, så hadde det jo vært mye mer interessant, kjendiser eller ei! Skjønner ikke at de ikke forstår det. Folk flest ser på matlagningsprogram fordi de er interessert i matlaging, ikke noe annet. Ser bare på MasterChef Professionals, ikke religiøst, men jeg skrur ikke av.

Jeg klarer ikke pute-TV, så det nakenprogrammet utgår for min del...

Jeg har ikke sett på det. Bare sett reklamen. Herregud tenker jeg. Hva slags folk er det som melder seg på noe sånt.

Jeg ble sittende og se, ble så fascinert siden jeg vet hvem hun jenta er :p men ja, veldig veldig flau tv :p

Hehe holdt på å dø av latter i går, men mest pga. flere på nov.gruppa så på og kommenterte det ene og det andre:P

Men ja, ingen tvil om at det er kleint:P

D stod på litt i går, men jeg syns ikke d er særlig interessant med en slappis på tv liksom.

Back
Topp