Aah godt det er flere enn meg som ikke har fått med seg hva dette erHva er dette? Har ikke fått det med meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah godt det er flere enn meg som ikke har fått med seg hva dette erHva er dette? Har ikke fått det med meg...
Fins det liksom ikke noe mer fornuftig å lage tv av???Så utrolig kleint. Et prg jeg absolutt ikke kommer til å se... mener de har sklidd helt ut av reality prg sine,skal lages tv av absolutt alt.
Tydligvis ikke...er så utrolig mye teit som går på den skjermen :SFins det liksom ikke noe mer fornuftig å lage tv av???![]()
Jeg vetTydligvis ikke...er så utrolig mye teit som går på den skjermen :S
71°N og Farmen er prg som går an å se på når det gjelder realityJeg vet![]()
rart jeg sjeldent ser på tv.
Ja! Og Robinson! Jeg klarer ikke holde meg våken for tida, men må absolutt sette de på opptak.71°N og Farmen er prg som går an å se på når det gjelder reality![]()
Robinson går an det også,men synes det har dabbet litt av de siste årene...Ja! Og Robinson! Jeg klarer ikke holde meg våken for tida, men må absolutt sette de på opptak.
Og Alt for Norge <3
Ja det er sant. Men jeg husker sist da det var en blanding av Robinson og paradise hotel deltakere... Hadde aldri trodd jeg skulle like det, men syns det faktisk var ganske bra! Veldig interessant!Robinson går an det også,men synes det har dabbet litt av de siste årene...
Joo,det var det.. men er også lei av at det skal være kjendiser med i alle prg. Tror det sitter mange der ute som har lyst til å bli med.Ja det er sant. Men jeg husker sist da det var en blanding av Robinson og paradise hotel deltakere... Hadde aldri trodd jeg skulle like det, men syns det faktisk var ganske bra! Veldig interessant!
Ja ikke sant!! Nå er vel 71 grader nord tilbake igjen med vanlige folk?Joo,det var det.. men er også lei av at det skal være kjendiser med i alle prg. Tror det sitter mange der ute som har lyst til å bli med.
Tv3 søkte jo etter hobbykokker til Masterchef over 1 år siden,gubben meldte seg på...har ikke hørt noe,og det har vørt 3 sesonger med kjendiser...
Nå er det vanlige jaJa ikke sant!! Nå er vel 71 grader nord tilbake igjen med vanlige folk?
Masterchef Norge med de kjendisene som ikke kan steke en omelett er for meg en stor spøk. En latterliggjøring av hele konseptet. Jeg blir seriøst aggressiv når jeg ser det på tv![]()
Nå er det vanlige jaog da ser jeg på det
Ja,mener de latterliggjør det jeg også..
Skal innrømme at jeg ser på det jeg daKan forresten ikke tro at se fremdeles sender den møkka på tv. Er det seriøst noen som gidder å se på det?? Flere av de har jo aldri rørt en håndmikser før!!
Jeg har ikke sett på det. Bare sett reklamen. Herregud tenker jeg. Hva slags folk er det som melder seg på noe sånt.
Haha, da har jeg ikke gått glipp av noeLike greit!så kun noen minutter, men er en form for dating program, satt på en øde øy og de er nakne!