Acwa?

det har jeg og lurt på.. hmm men hun kommer sikkert snart tilbake da hun er ferdig med flytting..mener jeg og hørte noe om det.

hei jenter,[:D]
 jeg flytter ikke enda[;)] bare litt sløv[:(]. blitt bitt av facebook bakterien. kommer snart sterkere tilbake.
takk for at dere tenker på meg, det var koselig

god helg snakkes snart, har masse fint å rart å fortelle

he he så søte dere er

dårlig nyhet først,
jeg har fått bekken løsning, det er veldig vondt er sykmeldt 40% og skal til to forskjellige terapauter, så får håpe det hjelper.

ellers var jeg hos legen i går alla prøvene mine var kjempe fine,jeg har ikke hiv og osv [:D] ikke det at jeg trodde det hehe.
legen lette etter hjertelyden brukte noen minutter men fant bare min TROR BEBISEN LIGGER HER SA JEG og pekte et sted på magen min som jeg har følt at bebisen lå.
legen så overasket på meg å HØRER du, sa han . donk donk donk donk donk hurtig sa det lille bebis hjertet J eg ble stolt å rørt. overasket så han på meg måløs bare ristet på hodet, helt utolig anita har ikke sett på maken du må virkelig kjenne kroppen din.Følte meg som en stolt mor som såklaret viste hvor bebisen min lå.

rart hvor påvirket man blir av å høre den lille bebisen, har jo fått det bekreftet gang på gang at alt er bra med den lille. Men hver eneste gang blir jeg like overasket BEBISEN MIN LEVER.

på tross av bekkenlølsning og kløende pupper og alt som følger med, elsker jeg å gå gravid, det er utrolig koselig nå er jeg kjempe stolt av magen min.

har bare vert litt sløv her inne, var så stille å rolig her en stung også, så hadde jeg liksom ikke noe intresangt å komme med, eller det var ingen ting jeg lurte på og ingen andre heller.

men nå nærmer det seg ul for oss eller det er en stund til men vi får telle dagene da 9 mai er det på meg

så ellers jenter dere er en super gjeng heia oktober mammane[:D]

glemta å si at jeg er den neneste som har fått fødeplass på riksen fra mitt legekontor , alle har fått avslag. jeg fikk kun plass fordi legen ringte personlig. legen må jo like meg, føler jeg får extra beh hele tiden, hmmmm kult dethan ringte meg jo personlig en fregag kl 18 å fortalt at jeg hadde fått plass
var legen som fortalte meg at hadde han ikke ringt haddde jeg ikke fått plass, er kun de med særskilte behov som får plass .

så takk til legen min digger han[:D]

en annen ting jeg skal til jordmor den 3 mai og andre mai skal vi begynne på foreldreforbredende kurs. er det noen andre som skal det

Så flott at alt er bra med deg![:D] Herlig å høre hjertelyden, en fantastisk bekreftelse på at alt er som det skal![:)] Jeg skal på gravidkurs på helsestasjonen neste torsdag, tror det kan minne om foreldreforberedende kurs, men det er bare for mammaene[:)]

oi så koselig da. masse lykke til[:D]
du må fortelle oss hvordan det er da

heisan [:D][:D]

så gøy at du kunne kjenne hvor babyen var og da fikk hørt hjertet,har drivi å leta selv tror den ligger like under navvelen til høyre litt hard dær og litt anderledels følelse da jeg tar dær men har ikke kjent bobler som sprekker eller noe som de sier,eller noe sånt lignende enda,kanskje litt tidlig på meg enda??!

ikke noe godt med bekken løsning har jeg hørt da,gurselov ikke fått det enda.
håper det ikke gjør alt for vondt

skikkelig grei lege du har a,jeg vil å ha en sånn hihi

Back
Topp