he he så søte dere er
dårlig nyhet først,
jeg har fått bekken løsning, det er veldig vondt er sykmeldt 40% og skal til to forskjellige terapauter, så får håpe det hjelper.
ellers var jeg hos legen i går alla prøvene mine var kjempe fine,jeg har ikke hiv og osv [:D] ikke det at jeg trodde det hehe.
legen lette etter hjertelyden brukte noen minutter men fant bare min TROR BEBISEN LIGGER HER SA JEG og pekte et sted på magen min som jeg har følt at bebisen lå.
legen så overasket på meg å HØRER du, sa han . donk donk donk donk donk hurtig sa det lille bebis hjertet J eg ble stolt å rørt. overasket så han på meg måløs bare ristet på hodet, helt utolig anita har ikke sett på maken du må virkelig kjenne kroppen din.Følte meg som en stolt mor som såklaret viste hvor bebisen min lå.
rart hvor påvirket man blir av å høre den lille bebisen, har jo fått det bekreftet gang på gang at alt er bra med den lille. Men hver eneste gang blir jeg like overasket BEBISEN MIN LEVER.
på tross av bekkenlølsning og kløende pupper og alt som følger med, elsker jeg å gå gravid, det er utrolig koselig nå er jeg kjempe stolt av magen min.
har bare vert litt sløv her inne, var så stille å rolig her en stung også, så hadde jeg liksom ikke noe intresangt å komme med, eller det var ingen ting jeg lurte på og ingen andre heller.
men nå nærmer det seg ul for oss eller det er en stund til men vi får telle dagene da 9 mai er det på meg
så ellers jenter dere er en super gjeng heia oktober mammane[:D]