ACTIONLISTA! Daglig oversikt over født/føder/ikke født

Vannet gikk kl 0100 i natt, dro på Ullevål 0930, mye kontroller frem til 1400, ble så sendt hjem med beskjed om at vi skulle komme tilbake i 8-9 tida i kveld. Vonde rier, litt usikker på hvordan jeg best kommer meg igjennom de.
Om det har blitt vanskelig å komme igjennom, ville jeg ha dratt tilbake nå.
 
Vannet gikk kl 0100 i natt, dro på Ullevål 0930, mye kontroller frem til 1400, ble så sendt hjem med beskjed om at vi skulle komme tilbake i 8-9 tida i kveld. Vonde rier, litt usikker på hvordan jeg best kommer meg igjennom de.
Fant ingen god måte å komme meg gjennom dem selv dessverre, men det ble bedre da jeg ble lagt inn på føden og fikk epidural.
Håper det ikke er lenge igjen, lykke til. :)
 
Vannet gikk kl 0100 i natt, dro på Ullevål 0930, mye kontroller frem til 1400, ble så sendt hjem med beskjed om at vi skulle komme tilbake i 8-9 tida i kveld. Vonde rier, litt usikker på hvordan jeg best kommer meg igjennom de.

Jeg tror jeg hadde dratt tilbake hvis du sliter med å jobbe deg gjennom riene. Den avtalen 8-9 i kveld er jo gitt at det ikke blir mer action før den tid, men høres jo ut som du bør inn på en fødestue!
 
Hvilket årstall fødte Mrs.J? :)
 
Så, 41+5 i dag.. fikk satt inn ballong og er tilbake hjemme for å slappe av. Skal tilbake igjen i morgen for å se om det hadde noe virkning- med mindre noe skjer i mellomtiden.
 
Back
Topp