ACTIONLISTA! Daglig oversikt over født/føder/ikke født

Det ser veldig bra ut med sep2018 på 02.09, men det var vel 03.09

Sikkert. Jeg tok det på husk fordi jeg ikke hadde ført det opp. Men husken er jo som den skulle tilhøre en dement 90-åring om dagen ...
 
Sikkert. Jeg tok det på husk fordi jeg ikke hadde ført det opp. Men husken er jo som den skulle tilhøre en dement 90-åring om dagen ...
Da er vi flere:)
 
Litt fler igjen på listen her, men jeg mistenker alle har født, foruten hmy og kanskje Svirrevippen.
 
Da er molly39 med på listen sammen med ferskeste tilskuddet til Svirrevippen.
 
Henger meg på her om det går bra:angelic:
Hadde egentlig termin i september men jenta mi kom 31.08:happy:

Velkommen! Klart. Nå fiksa du streaken vår også, 31. var eneste dagen i august vi ikke hadde noen fødsler.

Gratulerer med jenta!
 
Henger meg på her om det går bra:angelic:
Hadde egentlig termin i september men jenta mi kom 31.08:happy:
Velkommen! Klart. Nå fiksa du streaken vår også, 31. var eneste dagen i august vi ikke hadde noen fødsler.

Gratulerer med jenta!
Gratulerer og velkommen! Min første tanke var, som caddy er inne på: Yay, da kom det en fødsel på august-dagen vi mangler noen på:talk017
 
Gratulerer og velkommen! Min første tanke var, som caddy er inne på: Yay, da kom det en fødsel på august-dagen vi mangler noen på:talk017

Nå mangler vi faktisk bare at noen kommer og sier de fødte på overtid 5. september, så har vi daglig streak helt fra 21. juli. Heldigvis er hele august spikra nå!
 
Nå mangler vi faktisk bare at noen kommer og sier de fødte på overtid 5. september, så har vi daglig streak helt fra 21. juli. Heldigvis er hele august spikra nå!

Eller nei, jeg ser vi mangler 30. juli også ...
 
Nå mangler vi faktisk bare at noen kommer og sier de fødte på overtid 5. september, så har vi daglig streak helt fra 22. juli. Heldigvis er hele august spikra nå!
30.07?
 
Da var listen (nesten) komplett! Mangler noen vi ikke har sett noe til på evig lenge, men ellers er vi ferdig født alle mann alle. 140 nydelige nye mennesker. Hurra!
 
Nesten dødt løp mellom antall gutter og jenter også.
 
Back
Topp