Absolutt ingen symptomer!

Ja håper jeg også :p jeg tenker sånn på denne intuisjonen som mange snakker om... Så tenker jeg: er redselen et tegn på at det kommer til å gå dårlig? Jeg overtenker alt:p huff... Må slutte! Jeg er jo tross alt fortsatt gravid uansett :) jeg er 6+4 i dag:)

Du er gravid :D ingen tvil. Du er bare en av de ekstremt heldige, så gi kroppen din en klapp på skulderen for at den oppfører seg så fint som den gjør :D

Åååå som jeg misunner deg....

Måtte les denne tråden da æ har det akkurat på samme måte.... Ingen symptoma og har kjent æ e litt urolig av det. E 6+5 i dag. Går liksom bare å venta på at æ skal merk et eller anna. Må man bestill time hos legen for å få tatt sånn hcg-blodprøve?

Måtte les denne tråden da æ har det akkurat på samme måte.... Ingen symptoma og har kjent æ e litt urolig av det. E 6+5 i dag. Går liksom bare å venta på at æ skal merk et eller anna. Må man bestill time hos legen for å få tatt sånn hcg-blodprøve?
Det er ikke så greit som mange kanskje tenker! For å få målt hcg kan du ringe legekontoret og høre:)

Ja, æ må gjør det mandag den dag får håp de e grei å kan gjør det, så æ finn roen(legekontoret mitt har en tendens til å vær litt kjip)

Ja, æ må gjør det mandag den dag får håp de e grei å kan gjør det, så æ finn roen(legekontoret mitt har en tendens til å vær litt kjip)
Du får prøve å grine deg til det! Jeg har ofte bare gått opp på legekontoret og sagt jeg skulle ta en hcg!

Back
Topp