Absolutt ingen symptomer!

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Noen flere som ikke har noen som helst tegn til symptomer? I uke 4 hadde jeg ømme brystvorter men det forsvant etter et par dager! Har absolutt ikke et eneste tegn på at det vokser noe som helst inni meg... Og ja, noen kan sikkert si det er fantastisk, men jeg uroer meg!

Hvor langt er du på vei nå? Har du prøvd å ta en ny test? Du er nok gravid men er jo ikke alle som er dårlige de første 12 ukene. Denne gangen er jeg skikkelig kvalm fra begynnelsen og det var jo planlagt denne gangen. Forrige gang for 6,5 år siden var jeg dårlig og spøy fra 4 Mnd og helt til fødsel.

Jeg hadde masse symptomer rundt uke 3-4 selv!! Kvalm, smerter i magen.. Nå har jeg ingenting annet enn at jeg fort sulten men det er mye mindre enn før, er 4+6 idag... Savner symptomene mine :(

Sniker meg inn her. Har samme spm. Er nesten 8 uker på vei og mangler symptomer! Er kvalm bare LITT når jeg våkner.. Jeg kunne vært roligere om jeg bare kastet opp og vært sengeliggende...

Heldig!! Jeg har vært ødelagt den siste uken :(

Jeg og. Men var det forsåvidt før jeg ble gravid og da...:(

Det er like vanlig uten symptomer som med, så jeg ville nytt det ;)

Hvor langt er du på vei nå? Har du prøvd å ta en ny test? Du er nok gravid men er jo ikke alle som er dårlige de første 12 ukene. Denne gangen er jeg skikkelig kvalm fra begynnelsen og det var jo planlagt denne gangen. Forrige gang for 6,5 år siden var jeg dårlig og spøy fra 4 Mnd og helt til fødsel.
Jeg er 6+4! Hadde 36000 i hcg 6+0. Progesteronnivået mitt var gått ned, så jeg tror muligens det kan ha en sammenheng med mindre symptomer... Jeg håper jo selvfølgelig at alt skal gå bra, men jeg er ikke veldig optimistisk:p

Jeg hadde masse symptomer rundt uke 3-4 selv!! Kvalm, smerter i magen.. Nå har jeg ingenting annet enn at jeg fort sulten men det er mye mindre enn før, er 4+6 idag... Savner symptomene mine :(
Jeg skjønner at du savner de! For en uke siden var jeg småkvalm og da var jeg superlettet! Er litt fortvilende...

Sniker meg inn her. Har samme spm. Er nesten 8 uker på vei og mangler symptomer! Er kvalm bare LITT når jeg våkner.. Jeg kunne vært roligere om jeg bare kastet opp og vært sengeliggende...
Har du heller ingen andre symptomer som ømme bryst, tretthet, sultfølelse osv?

Jeg og. Men var det forsåvidt før jeg ble gravid og da...:(

Det er like vanlig uten symptomer som med, så jeg ville nytt det ;)

Jeg og ville nytt det. Vet det kan være bekymrende, men jeg vet om så mange som ikke har kjent noe at jeg ville bare følt meg heldig gravid :p
Jeg er heldigvis halvveis fungerende, men hjalp ikke med halsbetennelse og ørebetennelse oppå alt dette, så antibiotika + graviditet er ikke å anbefale :p hahah!

Jeg og ville nytt det. Vet det kan være bekymrende, men jeg vet om så mange som ikke har kjent noe at jeg ville bare følt meg heldig gravid :p
Jeg er heldigvis halvveis fungerende, men hjalp ikke med halsbetennelse og ørebetennelse oppå alt dette, så antibiotika + graviditet er ikke å anbefale :p hahah!
Huff, føler meg nesten kjempekjip som sutrer når jeg slipper å være kvalm! Er bare at jeg hadde så lite symptomer sist også og da gikk det galt... Så vil liksom ha litt bekreftelse på at det er noe der :p

Huff, føler meg nesten kjempekjip som sutrer når jeg slipper å være kvalm! Er bare at jeg hadde så lite symptomer sist også og da gikk det galt... Så vil liksom ha litt bekreftelse på at det er noe der :p

Skjønner veldig godt bekymringen din. Hadde ingen symptomer sist jeg heller, og mistet dessverre etterhvert selv. Men jeg velger å tro det er en tilfeldighet, for med en gang jeg mistet, følte jeg meg rett og slett tom.
Så jeg hadde visst følelsen der, selv om jeg ikke var helt klar over det.

Men som sagt, så er det like vanlig uten som med heldigvis :)

Skjønner veldig godt bekymringen din. Hadde ingen symptomer sist jeg heller, og mistet dessverre etterhvert selv. Men jeg velger å tro det er en tilfeldighet, for med en gang jeg mistet, følte jeg meg rett og slett tom.
Så jeg hadde visst følelsen der, selv om jeg ikke var helt klar over det.

Men som sagt, så er det like vanlig uten som med heldigvis :)
Ja, håper det bare er tilfeldigheter :) har bestemt meg for å vente med tidlig ul til uke 11! Da er jeg ferdig med høstsemesteret og om det da skulle vise seg at jeg har en my MA, slipper jeg i alle fall å ta permisjon!

Skjønner godt bekymringen din! Håper du snart kjenner et eller annet som kan gi deg en bekreftelse og ro i svangerskapet :) hvor langt er du på vei? :)

Skjønner godt bekymringen din! Håper du snart kjenner et eller annet som kan gi deg en bekreftelse og ro i svangerskapet :) hvor langt er du på vei? :)
Ja håper jeg også :p jeg tenker sånn på denne intuisjonen som mange snakker om... Så tenker jeg: er redselen et tegn på at det kommer til å gå dårlig? Jeg overtenker alt:p huff... Må slutte! Jeg er jo tross alt fortsatt gravid uansett :) jeg er 6+4 i dag:)

Jeg har tre barn å alle svangerskapene var forskjellig, i to av de merket jeg ingenting som helst symptomer, å det var en drøm. Den ene gangen var jeg skikkelig dårlig og ødelagt.. Så Vær glad over at du kan fungere normalt å slipper å henge over do skålen hver dag Er du urolig ta en blod prøve eller tidlig ul, så blir du beroliget

Skjønner veldig godt at du bekymrer deg. Jeg får selv noia med en gang jeg føler meg bedre enn dagen før. Har du vurdert å måle hcg på ny, for å roe nervene?

Jeg har tre barn å alle svangerskapene var forskjellig, i to av de merket jeg ingenting som helst symptomer, å det var en drøm. Den ene gangen var jeg skikkelig dårlig og ødelagt.. Så Vær glad over at du kan fungere normalt å slipper å henge over do skålen hver dag Er du urolig ta en blod prøve eller tidlig ul, så blir du beroliget
Har tatt blodprøve! Hcg steg fint, men progesteron hadde gått ned! Så er vel derfor jeg er bekymret :p er jo i hovedsak progesteron som gir mange symptomer, så det forklarer det jo også litt!

Skjønner veldig godt at du bekymrer deg. Jeg får selv noia med en gang jeg føler meg bedre enn dagen før. Har du vurdert å måle hcg på ny, for å roe nervene?
Hcg er jeg ikke så bekymret for, er mer det at progesteronnivået har gått ned! Det forklarer jo også fravær av symptomer:p jeg tror jeg roer meg litt mer når progesteronkremen kommer i posten!:)

Frem til uke 5 merket jeg ingenting, utenom ømme bryster. Først nå unike seks er kvalmen kommet og lysten på mat, spesielt på dagtid, er helt borte...

Back
Topp