ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Red Sonja
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Red Sonja
På youtube.no ligger det en serie som heter The Silent Scream.
Jeg anbefaler ingen å se denne. Heller ikke lese videre nå hvis dere ikke vil høre hva som skjer.
Her var det gjort en UL samtidig som det ble utført en abort. Man ser tydelig fosteret strever i panikk, prøver å kave seg ut av livmoren, før det rives i filler av dette utsugingspreparatet. Dette er gjort i uke 12.
Legen som utførte inngrepet, som hadde gjort dette i hele sitt liv, utførte ALDRI en abort igjen. Hun sykepleieren eller hva det var som utførte UL fikk store psykiske skader. Jeg klarer ikke tenke på hvordan mamman følte det etterpå. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv.
Om noen velger å se denne serien, må dere se den i rekkefølge.
Det ligger ca 5 episoder der, de er ikke så lange. De er nommererte.
Det er så fint at det sier sånn[;)] Spesielt når vi vet at det sitter folk her som ikke hadde noe annet valg[;)]
Hadde det vært meg, hadde jeg valgt å gjort det en stund før. Altså så tidlig at man enda kan gjøre det med piller. Er det ikke uke 9 som er grensen? De fleste vet nok om at de er gravid før uke 9.
Ja prøv det du,når du er så skamslått og voldtatt at du ikke kan stå på beina. Og det er ikke alle som merker at de er grav id før uke ni nei. "Hadde det vært meg" setningen et oppbrukt. Seriøst det dummeste jeg ser. Du vet ikke hva du selv hadde gjort når hjernen din er så fucket at du ikke vet hvor du er engang.
Hva jeg vet og ikke, vet du INGENTING om!