U
Uønsket gravid
Guest
Kjøpte graviditetstest på torsdag å om eg la godviljen til va den positiv torsdags kveld og fredag morgen. Kjenne kvalmen i kveld og den kjente eg på torsdag og fredag også. I går på lørdag va eg utslått av en volsom hodepine. Samme opplegge hadde eg for 1 år og snart 9 mnd sia også.... Har tre herlige onga og kjenne løsta på en t er null.... Veit bare ikke kordan eg ska få fortalt samboer detta. Men kjæm eg ikke opp t eksamen i mårra under trekkinga bli det legetime på tirsdag for å få time t abort snarast mulig. Vi har ikke kapasitet t å få en t før detta starte så likt som men nr3 som ikke e blitt 1 år enda.... Eg bli ikke å takle 4-5 mnd og i verste fall 9 mnd med kvalme og oppkast..... Det va greit sist for de eldste e så stor st dæm klare seg sjøl. Veit eg e egoistisk men med en rygg og ett bekken som klikka krakilsk bli eg nok sykemeldt heile svangerskapet og det takle eg ikke. E no kommen inn i en rutine og kommen meg ned mange kg og har fleire som skal av etter tre graviditeta. Bil t 4 og hustom t 4 onga har vi ikke. Så nåkka 4 onge bli det ikke. Treng ikke nåkka kritikk på at eg e egoistisk før det veit eg at eg e! Treng bare tips på kordan eg ska fortelle samboer detta. Føresten bruke vi prevansjon i påvente av sterilisering av samboer for orden skyll. Takk for at du gidda å lese detta rottete innlegget mitt