Abort

• Trådstarter Trådstarter Uønsket gravid
  • Opprettet Opprettet
U

Uønsket gravid

Guest
Kjøpte graviditetstest på torsdag å om eg la godviljen til va den positiv torsdags kveld og fredag morgen. Kjenne kvalmen i kveld og den kjente eg på torsdag og fredag også. I går på lørdag va eg utslått av en volsom hodepine. Samme opplegge hadde eg for 1 år og snart 9 mnd sia også.... Har tre herlige onga og kjenne løsta på en t er null.... Veit bare ikke kordan eg ska få fortalt samboer detta. Men kjæm eg ikke opp t eksamen i mårra under trekkinga bli det legetime på tirsdag for å få time t abort snarast mulig. Vi har ikke kapasitet t å få en t før detta starte så likt som men nr3 som ikke e blitt 1 år enda.... Eg bli ikke å takle 4-5 mnd og i verste fall 9 mnd med kvalme og oppkast..... Det va greit sist for de eldste e så stor st dæm klare seg sjøl. Veit eg e egoistisk men med en rygg og ett bekken som klikka krakilsk bli eg nok sykemeldt heile svangerskapet og det takle eg ikke. E no kommen inn i en rutine og kommen meg ned mange kg og har fleire som skal av etter tre graviditeta. Bil t 4 og hustom t 4 onga har vi ikke. Så nåkka 4 onge bli det ikke. Treng ikke nåkka kritikk på at eg e egoistisk før det veit eg at eg e! Treng bare tips på kordan eg ska fortelle samboer detta. Føresten bruke vi prevansjon i påvente av sterilisering av samboer for orden skyll. Takk for at du gidda å lese detta rottete innlegget mitt :-)

Du må jo bare si det som det er, at kroppen din ikke orker det og at du ikke ønsker flere barn. Siden han har planer om å sterilisere seg så tenker dere kanskje likt her? Du må hvertfall si det til han før du gjør det.
Ønsker deg masse lykke til :)

Bare si det rett ut. Og ta avgjørelsen sammen. Det er begges baby.

Hadde sagt det akkurat sånn som det er. Her bruker vi kondom i påvente av sterilisering av mannen, og jeg er livredd for at det skal gå hull eller skje noe annet. Så jeg hadde følt det ganske likt som deg hadde jeg blitt gravid nå.

Fortell det rett ut, du. Det enkleste er ofte det beste.

Siden dere faktisk har gått til den avgjørelsen at han skal steriliseres, så tror jeg nok han vil være enig i at abort er det rette.
Håper det går bra:)

Back
Topp