Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammanina88
Hadde oppsøkt lege.. [:)] Lykke til!
ORIGINAL: Lucca
ORIGINAL: mammasin
ORIGINAL: enlillebrorsøster
ORIGINAL: mammasin
ORIGINAL: Sicily
Vanlig prosedyre etter medisinsk abort er å bli innkalt til HCG-måling ved blodprøver etter tre uker.. Skeptisk til denne tråden, ja.. Det vl jo vises positivt på tester i lang tid etter abort..
Ei venninne av meg har tatt 3 medisinske aborter.. Aldri kommet tilbake for hcg måling, men har blitt bedt om å ta en test etter en viss tid.. Om det var 4 eller 6 uker vet jeg ikke..
Ei venninne av meg har tatt 3 medisinske aborter.. Aldri kommet tilbake for hcg måling, men har blitt bedt om å ta en test etter en viss tid.. Om det var 4 eller 6 uker vet jeg ikke..
Hun er ett kapittel for seg selv, 3 medisinske ja.. Men tilsammen har hun tatt ehh mellom 9-12 ett sted.. Husker ikke akkurat[:'(][:'(][:'(]
herregud ca 9-12 aborter!!!!????
har hun ikke hørt om prevansjon???
og hadde jeg måtte ta mere en 1 hadde jeg ikke informert folk om det i det helle tatt hvertfal ikke om jeg var oppe i den mengden!!(tror egentlig ikke jeg hadde sagt det til noen om e måtte ta en en gang!!!)
ORIGINAL: RefleksheksOhhh holy night.. Tusen takk for at du skrev det jeg ville si.. Enkelte folk vet jo bare alt.. Geni? Nei, wannabe geni..
ORIGINAL: snartmamma12
Har ikke fått beskjed om noen blodprøve-og i brevet jeg fikk med meg fra A-hus står det tydelig skrevet at en skal vente med og ta graviditetstest til 4 uker etter "inngrepet" da det kan vise falskt positivt svar i inntil tre uker etter "inngrepet".
Beklager at jeg spør og er rådvill da. Skal ikke spørre noe mere
Kan da ikke være så vanskelig å skjønne at du så klart må dra til legen igjen, da? Er ikke så mye vi her inne kan gjøre. Er vanlig å teste positivt lengre enn 4 uker, og da må du jo uansett til legen for å få tatt en måling hvis du vil vite det sikkerrt og raskt..
Herlighet - at det går an!
Det som slår meg med deg Sicily er at du skal briljere med dine psykologikunnskaper hva barns trygghet, behov søvn og kommunikasjon osv angår - men den leksa går deg tydeligvis hus forbi når det kommer til medmenneskelighet og kommunikasjon med voksne mennesker her inne.
Spm hun stiller er jo særs passende her inne da - hvor mange har erfaring med temaet, og kanskje hun kan få noen beroligende svar fra noen som har opplevd det samme.
Vanlig prosedyre etter medisinsk abort er å bli innkalt til HCG-måling ved blodprøver etter tre uker.. Skeptisk til denne tråden, ja.. Det vl jo vises positivt på tester i lang tid etter abort..
ORIGINAL: arquinne
Hva er poenget med å si sånt? Det er sikkert ulik praksis rundt forbi.

ORIGINAL: Chupachups
Er det mulig? [:'(]
Little-miss-know-it-all, nå har det seg sånn at alt du TRUR\mener du veit, er ikke nødvendigvis det som stemmer. [>:]
ORIGINAL: arquinne
Hva er poenget med å si sånt? Det er sikkert ulik praksis rundt forbi.
Fordi å gi en pasient beskjed om å ta en test etter fire uker er ikke normalt. HCG henger jo igjen i kroppen lenger enn det, og det vil jo da vise gravid selv om hun kanskje ikke er det. Kanskje hun har misforstått hvordan testingene skulle gjøres? Grunnen til at man skal ta blodprøver for å måle hcg er jo for å sjekke om det stiger eller synker, det vil ikke en test ta hensyn til, også er det jo for å holde pasienten i systemet og passe på at sitasjoner som dette ikke oppstår.