Abonnement på barneutstyr

Ville et utleie av barnevogner, barneutstyr og barneklær erstattet hvordan du i dag sørger for å ha

  • Ja

    Votes: 2 15,4%
  • Nei

    Votes: 11 84,6%

  • Antall som har svart
    13

Juliee91

Første møte med forumet
Hei!

Jobber med en oppgave på universitet som går ut på å komme opp med en forretningsidé. Jeg har selv en sønn på 2 år, og har i 2 år irritert meg over mengden utstyr som hoper seg opp hjemme, og prisen på alt utstyret. min forretningsidé er derfor et selskap som leverer utstyr til leie, slik at man kan leie utstyret kun den perioden man trenger det, fremfor å kjøpe utstyret som blir stående etter at barnet har vokst fra det. Dette vil også gjøre at flere vil ha rå til de litt dyrere barnevognene, barneklær o.l.

Selvfølgelig kan man bruke finn.no, men tanken er at et større firma vil skape mer trygghet og gjøre utleie enklere med hensyn til renhold, forsikringer, levering, etc.

Er dette noe dere ville vært interessert i? kom gjerne med forslag på utstyr, tilleggstjenester eller annet dere kunne tenkt dere fra et slikt selskap
 
Her kjøpte vi alt nytt da vi venta førstemann. Noe annet var uaktuelt rett og slett. Andremann arvet alt. Er ikke så begeistret for å bruke andres ting egentlig, uansett hvor bra det blir vasket. Men det funker sikkert for mange andre.
 
Nei. Når folk bare leier, er de som regel langt mer uforsiktige med tingene enn om de har kjøpt dem selv, og planlegger å selge dem igjen. Jeg ville ikke leid en barnevogn som kan være brukt av fåglarna vet hvor mange før meg, og de gjerne har behandlet den som dritt, for det er ikke deres problem så snart de har levert den ifra seg igjen. For ikke å snakke om bilstol, det ville jeg ALDRI funnet på å leie..

Vi kjøpte det meste nytt med førstemann, og andremann arver det. Noe har vi kjøpt pent brukt, helst av folk vi kjenner, og noe som ikke passet for oss har vi solgt.

Jeg synes det er adskillig greiere enn å skulle leie.
 
Nei, ellers takk. Her har barneutstyr blitt brukt til flere barn, og solgt videre etterpå. Kunne ikke falt meg inn å leie noe sånt.
 
Ville leigd ting som babygym, stellebord og lekegrind, men vogn og slike ting blir brukt såpass lenge at det hadde ikke vert et alternativ
 
Back
Topp