Aaaaaauuu... :-(

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg sliter! Får ikke til å tømme meg på do. Fulgt alt av råd og tips, ingenting hjelper. Nå kjennes d ut som ( beklager detaljer) at kabelen er for bred, for får den ikke ut! Og d gjør så syyyyykt vondt.! Prøvd klyster også, funker ikke. Gjør vondt å sitte for da sitter jeg bokstavelig talt på skiten :-( what to do!!??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har du snakket med en lege?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har du snakket med en lege?

Nei ikke enda. Bør vel kanskje d i morgen........

Jeg sliter! Får ikke til å tømme meg på do. Fulgt alt av råd og tips, ingenting hjelper. Nå kjennes d ut som ( beklager detaljer) at kabelen er for bred, for får den ikke ut! Og d gjør så syyyyykt vondt.! Prøvd klyster også, funker ikke. Gjør vondt å sitte for da sitter jeg bokstavelig talt på skiten :-( what to do!!??

Ta en spiseskje matolje eller lignende. Det kan hjelpe, om det ikke hjelper ila et par timer ta en til.

Har slitt med det denne gangen jeg også, men er bedre nå. Har begynt å spise svisker og drikke biola så nå går det bedre :-) Ta kontakt med lege i morgen hvis du ikke er bedre!

Sent from my iPhone using BV Forum

D høres ut som om du bør få hjelp av lege ja, i og med at problemet er blitt så stort som du beskriver. Når d løser seg kan du vurdere akupunktur. J går pga hodepine og hun spør hver gang j er der om fornøyelsen er bra så d virker som om hun er opptatt av d fordi hun evt kan fikse d, den ene eller andre veien.
Kanskje nå også, men høres ut som om d må "sterkere" saker til verks..?
Lykke til!!

Stakkers deg.
Håper at du får hjelp imrg om ikke matolje hjalp.
Svisker har jeg brukt på barna mine, det hjalp

Blir nok lege. Ingenting har hjulpet. Ikke sovet i natt. Får ikke drukket eller spist uten å bli kvalm, og har skikkelige smerter innimellom i endetarmen. :-(

For meg var da bere kiwi so hjalp! 2 stk om dagen so letta da godt på trykket ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok lege. Ingenting har hjulpet. Ikke sovet i natt. Får ikke drukket eller spist uten å bli kvalm, og har skikkelige smerter innimellom i endetarmen. :-(

Lykke til da :)

Hva med å prøve laxoberal dråper? Må riktignok godgjøre seg over natten

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Lykke til hos legen :)

Dulcolax tabletter.
De kan man bruke under svangerskapet. Jeg har til vanlig kronisk forstoppelse, så jeg bruker de fast.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Det høres ut som du må ha et oljeklyster som settes med sonde minst 15 cm opp i tarmen, minst. Og så ville jeg begynt med noe fast avføringsmiddel. Jeg tar Laktulose/Duphalac hver morgen. Helt trygt. Fryktelig vondt det der - lykke til :)

Det høres ut som du må ha et oljeklyster som settes med sonde minst 15 cm opp i tarmen, minst. Og så ville jeg begynt med noe fast avføringsmiddel. Jeg tar Laktulose/Duphalac hver morgen. Helt trygt. Fryktelig vondt det der - lykke til :)
Takk for tips :-) ja skal begynne fast på Duphalac, og så skal jeg prøve en tablett type lakserende for er tydeligvis helt stappa mye høyere oppe også.. Så håper d blir bedre ila morgendagen!! :-)

Et par dager med 30ml Duphalac så er mye gjort tenker jeg. Jeg hadde det sånn du beskriver = latterlig vondt. Kjørte Duphalac 30ml i to dager, og det fikk fart på ting for å si det mildt. Kan være lurt å være hjemme før du tar dette, for det var sinnsyke luftsmerter før alt kom ut og når det førstes kom måtte jeg på do ASAP. er så gromt å væra gravid :P Nå tar jeg 15 ml hver dag for å holde magen fin, ingen smerter lenger!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Et par dager med 30ml Duphalac så er mye gjort tenker jeg. Jeg hadde det sånn du beskriver = latterlig vondt. Kjørte Duphalac 30ml i to dager, og det fikk fart på ting for å si det mildt. Kan være lurt å være hjemme før du tar dette, for det var sinnsyke luftsmerter før alt kom ut og når det førstes kom måtte jeg på do ASAP. er så gromt å væra gravid :P Nå tar jeg 15 ml hver dag for å holde magen fin, ingen smerter lenger!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja jeg ble sykemeldt til å med tirsdag....

HALLELUJA!!!!! det har skjedd en åpenbaring!! :P sambo måtte handle for meg, og han hadde kjøpt klyx ogsså.. Hadde ikke troen da miniklyster hadde null effekt, men jess!!! Eg er et nytt og bedre menneske.. Dog veldig slapp og svak, men deilig å kunne sitte, og stå uten merter ::P Nå skal jeg bruke Duphalac til magen blir stabil igjen, og bruke med jevne mellomrom.... Å får en befrielse!!

Back
Topp