en_til_på_vei?
Elsker forumet
....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nissemor87
var på legekontoret nå med snuppa...
hun har vært mye til å fra med sykdom å det meste nå[:(][&o] å i dag tok vi stikk i fingeren da dem sa at hun hadde 18 i stede for under 10.....
dem synes ikke dette var bra... å synes vi skulle inn TIL legen å prate med han, men han sa med engang at vi kunne reise...
unnskyld meg er rasist, men når det blir slikt som det var på legesenteret så blir jeg rase bevist... egentlig ikke typisk meg, men mannfolka er verst....
noen som kan hjelpe meg... veit ikke helt om dette er farlig, hva bør vi gjøre osv??
noen som veit å kan gi meg tips.. da vi hadde en lege som var rett å slett truende å ikke ville hjelpe oss[:@][&:]
ORIGINAL: nissemor87
var på legekontoret nå med snuppa...
hun har vært mye til å fra med sykdom å det meste nå[:(][&o] å i dag tok vi stikk i fingeren da dem sa at hun hadde 18 i stede for under 10.....
dem synes ikke dette var bra... å synes vi skulle inn TIL legen å prate med han, men han sa med engang at vi kunne reise...
unnskyld meg er rasist, men når det blir slikt som det var på legesenteret så blir jeg rase bevist... egentlig ikke typisk meg, men mannfolka er verst....
noen som kan hjelpe meg... veit ikke helt om dette er farlig, hva bør vi gjøre osv??
noen som veit å kan gi meg tips.. da vi hadde en lege som var rett å slett truende å ikke ville hjelpe oss[:@][&:]
ORIGINAL: Lissyjane
Herregud altså! Man kan fint reise med en CRP på 18! Det er ikke mye.
ORIGINAL: 3_barnsmor
sikker på at det var CRP da? jeg har ingen anelse altså..
Stikk i fingen og 18. Ja jeg kan ikke se for meg at det skal være noe annet. Crp skal være på 10 og under. Så ja jeg er ganske sikker.
Stikk i fingen og 18. Ja jeg kan ikke se for meg at det skal være noe annet. Crp skal være på 10 og under. Så ja jeg er ganske sikker.
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
kan være blodsukker også...[;)]
ORIGINAL: Freaky*Nurse
ØH? "ganske sikker på at det er snakk om CRP"??????
Det kan være hemogobin og det kan være blodsukker foreksempel!!! Og det er stor forskjell på å ha CRP på 18 å ha blodsukker på 18! Kan ikke slenge ut at man er ganske sikker på noe og derfra si at alt er ok..
ORIGINAL: Skreppa med leppa
Syns det er morsomt at en lager en tråd, får mange svar, så ikke gidde å svare, men å slette innlegget.
Nice!!!
ORIGINAL: håper85
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
kan være blodsukker også...[;)]
Blodsukker skal ligge på mellom 4 og 6 eller noe..