9 mnd

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Noen som har sjekket veksten nå når småttene har blitt/blir 9 mnd? Jeg var på åpen helsestasjon i dag. Bare fordi jeg er så ekstremt nysgjerrig.

Nå hadde min "lille" blitt 76 cm og veide 11 870 gram. Har faktisk gått ned 110 gram siden vi var der sist før jul. Og det uten å ha vært særlig syk. Litt forskjølet ei stund, men det påvirket ikke matlysten. MEN er mye mer aktiv siste mnd.

Men han er jo også litt begrenset i matmengdene, siden han alltid har vært så veldig stor og tung. Så hs var fornøyd selv med litt nedgang.
 
Vi hadde kontroll på helsestasjonen da hun var 9 mnd. Hun var 70 lang og rett under 9 kilo :)
 
Var på kontroll når han var 8,5 mnd då var han 76,4 lang og 9430g
Lurer på å ta turen i dag (da det er åpen dag) berre for å sjekke, etter ei veke med forkjølelse og lite inntak blir ein jo litt nysgjerrig/bekymra :)
 
Har ikke vært på helsestasjonen, men veide på kjøkkenvekta i desember (ca 8,5mnd), da veide hun rundt 6,5kg. Skal på kontroll i februar, spent på om hun har nådd 7kg ;)
 
Nei, skal på 10måneders 2 februar. Litt langt å kjøre ens ærend til helsestasjonen 25 minutter unna. Men er spent på vekt og lengde!
 
Har ikke kontrold før 2.2 så da blir det vel pappan som går med han, siden det er tid for jobb på mandag. Er så spent!!!!
 
Back
Topp