Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er nok like normalt å ikke ha tenner som å ha 4 tenner rundt 9 måneder. Min fikk sin første tann rundt 7 måneder og andre rett før 8. Måneder. Noen får tenner fort. Min brukte 1 mnd til å få tannen igjennom med tann 2
Helt normalt. Mi fikk sin første rundt 7 mnd og den andre nå nettopp (9mnd nå), mens flere av de andre på barselgruppa har både fire og seks tenner. Andre igjen har ingen enda. Store variasjoner
Ok ok så bra..ble litt bekymret bare når jeg møter andre baby'er som er yngre enn han og har mange tenner da trenger Jeg ikke å bekymre meg.Takk for svaret dere
Like vanlig å få tenner sent som tidlig, er store forskjeller.
Her har begge mine fått første tennene når de har vært ca 4,5 månder.
Lillebror er nå ca 8,5 månder og har fått sju tenner.
Guuud...!!! Vær gla så lenge di ikke har tenner!!!her fikk ho første rundt 6 mnd nede, og ei te ca 7 mnd nede...er et maaaareritt når ho skal få pupp, suger bittelitt å vipps!-så er nippelen et tyggeredskap.....au au au.....begynte med dette for kanskje en mnd siden...
Forrige uke oppdaget vi at det plutselig var kommet et par fortenner nede vil si det gikk over all forventing å få de første tennene, merket bare at hun ikke ville ha skjea med mat i munnen samme dag den første tanna brøt igjennom, men på kvelden var det hreit igjen. Ikke feber eller noe, håper de neste også går like knirkefritt.
blir 10 mnd i dag.