9 mnd og ikke no tenner,normalt?

Lis7071

Andre møte med forumet
Når fikk deres baby sin første tann? Har en 9 mnd gammel gutt som ikke har fått no tenner i det hele tatt så jeg lurer på om det er normalt :nailbiting::wideyed:
 
Min har heller ikke tenner, og ikke særlig antydninger til det heller annet enn at hun sikler som en foss :p

Det er helt helt normalt, selv fikk ikke jeg og brødrene mine tenner før vi var godt over året :p
 
Er nok like normalt å ikke ha tenner som å ha 4 tenner rundt 9 måneder. Min fikk sin første tann rundt 7 måneder og andre rett før 8. Måneder. Noen får tenner fort. Min brukte 1 mnd til å få tannen igjennom med tann 2
 
Helt normalt. Mi fikk sin første rundt 7 mnd og den andre nå nettopp (9mnd nå), mens flere av de andre på barselgruppa har både fire og seks tenner. Andre igjen har ingen enda. Store variasjoner :)
 
Ok ok så bra..ble litt bekymret bare når jeg møter andre baby'er som er yngre enn han og har mange tenner☺️☺️ da trenger Jeg ikke å bekymre meg.Takk for svaret dere☺️
 
Min fikk som 4 mnd sine første to- like normalt som at di ikke har fått :) vet flere som har vært året før tennene har kommet :)
 
Like vanlig å få tenner sent som tidlig, er store forskjeller.
Her har begge mine fått første tennene når de har vært ca 4,5 månder.
Lillebror er nå ca 8,5 månder og har fått sju tenner.
 
Her er han 10 må der uten noen tenner
 
Våres på 8,5mnd har heller ikke fått tenner og virker som di ikke vill komme på en stund så tror nokk det er helt normalt :)
 
Første tann når han var 3,5 mnd. Nå har han 8 tenner og 1 års jeksler på vei!
 
Her må du nesten se på hvor gml du og far var når dere fikk deres første tann
 
så bra med så mange tilbakemeldinger.Føler meg trygg etter å ha lest deres tilbakemeldinger.Tusen takk☺️☺️
 
Her er han 11 månder 1/12 ingen tenner
 
Guuud...!!! Vær gla så lenge di ikke har tenner!!!her fikk ho første rundt 6 mnd nede, og ei te ca 7 mnd nede...er et maaaareritt når ho skal få pupp, suger bittelitt å vipps!-så er nippelen et tyggeredskap.....au au au.....begynte med dette for kanskje en mnd siden...
 
Forrige uke oppdaget vi at det plutselig var kommet et par fortenner nede :) vil si det gikk over all forventing å få de første tennene, merket bare at hun ikke ville ha skjea med mat i munnen samme dag den første tanna brøt igjennom, men på kvelden var det hreit igjen. Ikke feber eller noe, håper de neste også går like knirkefritt.
blir 10 mnd i dag.
 
Back
Topp