Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KULT!Takk alle sammen
Hun feira dagen med å tisse på potta for første gang![]()
![]()
Vi kjøpte den på lørdag, så tok ikke lang tid før vi fikk resultat
![]()
Vi har latt Lillebror slippe seg over vasken/ på do helt fra starten av vi!har dere begynt med potte sååå tidlig?? jeg begynte ikke før Emira var rundt 2 år jeghaha..
KULT!
Lillebror har sluttet å tisse andre steder enn i bleien, bortsett fra rett utover på badetMen han bæsjer jo kun på do da...
Hvilken potte kjøpte dere? Han nekter å sitte på potte...
har dere begynt med potte sååå tidlig?? jeg begynte ikke før Emira var rundt 2 år jeghaha..
Ja de er fine de der. Vurderer å kjøpe en slik, men vi har to "vanlige" fra før. Usikker på om denne vil gjøre at han vil sitte der... Får bare bruke doen!hun tisser BESTANDIG når bleia har kommet av, og hver morgen på stellebordet, så derfor setter vi nå på potte morgen og kveld og jammen meg kom det ikke i kveld
Kjøpte babybjørn potte meg ryggstøtte, og så fikk hun et reklameblad å lese mens hun satte der![]()
denne har vi, i RØD
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/babybjoern-pottestol-rosa.html
Ja de er fine de der. Vurderer å kjøpe en slik, men vi har to "vanlige" fra før. Usikker på om denne vil gjøre at han vil sitte der... Får bare bruke doen!
Ja. HEr er det ikke ryggstøtten som er problemet. Han vil bare ikke sitte der. Ei heller på doring.vi har jo ikke prøvd noen andre, så vet ikke om hun ville ha sittet på de...men tenkte det var kjekt at den hadde litt støtte siden hun er så liten, selv om hun sitter stødig selv på gulvetDen kosta jo 300kr, så er litt penger å legge i ei potte
Satser på at vi får brukt den i maaange år
![]()
Ja. HEr er det ikke ryggstøtten som er problemet. Han vil bare ikke sitte der. Ei heller på doring.
Og han begynner å bli litt tung å holde på "huk" over doen
Men så fikk jeg et flott tips som vi har brukt nå. Jeg setter med ytterst på doen, feil vei, og holder han på huk mellom knærne mineHan får knærne høyere på den måten også, sammenliknet med potte eller doring, så får han litt mer hjelp til å presse ut kulene
![]()
Gratulerer til lille Hermine, hun er helt herlig, til å spise opp hihi![]()
Så skjønn hu er<3
Gratulerer så mye med ei lita 9mnderstulle i huset![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi har latt Lillebror slippe seg over vasken/ på do helt fra starten av vi!
hehe, vi begynte nå fordi hun tisser på stellebordet hver gang bleien kommer av, OG hun bæsjer på stellebordet hver morgen. Tenkte at det er litt mer praktisk om bæsjen kommer i potta i stedet for på stellebordet![]()
![]()